Cautam alternative bio, ecologice, organice

Photobucket

miercuri, 14 octombrie 2009

Premiu neasteptat de la ROX


Surprinsa extrem de placut astazi dupa ce am primit un mesaj care initial credeam ca e o greseala :) Ei bine nu a fost. Rox, mama lui Darie - si-a facut loc in viata mea cand aveam atat de multa nevoie. Un moment in care a venit si mi-a oferit toate informatiile de care aveam nevoie pentru a putea alapta incontinuare( Lucas esti asa de norocos!)

Si cum spuneam, acest premiu ma unge pe suflet la propriu, imi confirma ca fac bine ce fac si ca e bine ca m-am ascultat cand ezitam si nu aveam curaj sa incerc macar.

Iata si premiul:



Reguli primite impreuna cu premiul:
1. afişarea premiului;
2. afişarea linkului celui care a acordat acest premiu;
3. oferirea lui la 10 bloggeri;
4. informarea bloggerilor prin mesaj.

Deci 

Si cum dar din dar se face:


Sper sa va bucurati si voi la fel ca mine :x


2 comentarii:

catalina stanescu on 14 octombrie 2009 la 15:59 spunea...

multumim foarte mult!

Camelcutza on 14 octombrie 2009 la 16:23 spunea...

multumesc mult pt premiu,am dat mai departe!

Trimiteți un comentariu

Au purtat vorba aici:

 
Create your own banner at mybannermaker.com!
Jovis – homemade beauty Create your own banner at mybannermaker.com!
ActivitatiCopii.ro

"Doar in brate!" Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino