Cautam alternative bio, ecologice, organice

Photobucket

vineri, 2 octombrie 2009

"Mami alapteaza-ma" - are mult curaj!!!


“Mami, alăptează-mă” organizează, în data de 3 octombrie 2009, la ora 11.00, în Parcul Titan (fostul IOR), lângă fântâna înaltă de 16 m, pe insulă, întâlnirea mamelor care îşi alăpteaza copiii în cadrul evenimentului “Dreptul de a alăpta în public”, ce va fi marcat simultan de mame şi copii din Canada, SUA, Brazilia, Filipine, Franta, Italia, Elvetia, Suedia, Ucraina, Rusia şi alte ţări, pentru a stabili un record privind cei mai multi copii alăptaţi simultan.

Aceasta doamna, aceasta mama in loc sa stea frumusel si sa citeasca o carte, sa se bucure de o plimbare isi petrece timpul in fata Pc-ului incercand sa ajute mame care isi doresc sa alapteze si intampina dificultati. Daca nu ar fi fost ea, acum doar daca eram norocoasa alaptam caci cadrele medicale, cei din jurul meu au incercat sa ma descurajeze constient sau nu!

Acum organizeaza acest eveniment care este mediatizat, iar majoritatea comentarilor au fost deplasate, rautacioase, indiferente. De ce? Daca as putea sta in fata lor sa ii privesc in ochi si sa le spun ce am de spus. Ori nu sunt mame, ori nu au alaptat, ori nu iubesc copiii!

Regret ca nu pot fi alaturi de acest grup de sustinere!!! Dar gandurile mele bune va insotesc!!!

3 comentarii:

gonzo spunea...

Eu, sincer, cred ca nu exista sentiment mai puternic decat acela pe care il simti cand copilul se cuibareste in siguranta la san. Este mare pacat ca acest lucru nu se face cunoscut viitoarelor mamici si ca e asa de putin mediatizat.
Nu pot decat sa sustin din toata inima o astfel de initiativa si sa felicit din toata inima pe initiatori!

Cu mult drag,
o mama care alapteaza

Anonim spunea...

tare as vrea sa iu si eu in bucuresti maine..
cat despre comentariile respective... mi-am spus parerea acolo. sunr foarte revoltata in orice caz

brishtara on 3 octombrie 2009 la 13:10 spunea...

Sper din toata inima ca a iesit soarele in Bucuresti! Sper ca a venit multa lume si pe seara voi vedea pe blogul "Mami, alapteaza-ma!" -o poza de grup perfecta!

Hai ROOOOOX!

Trimiteți un comentariu

Au purtat vorba aici:

 
Create your own banner at mybannermaker.com!
Jovis – homemade beauty Create your own banner at mybannermaker.com!
ActivitatiCopii.ro

"Doar in brate!" Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino