Cautam alternative bio, ecologice, organice

Photobucket

luni, 5 octombrie 2009

De'ale gradinitei...


Stand in bucatarie Thea se aseaza pe coltar si spune:
" - Miinile a `pate" ( Mainile la spate!)apoi isi pune mainile la spate :(

Am ramas putin mirata si mi-am amintit de zilele "bune" cand si acasa ajungeam sa stau cu mainile la spate dupa ce veneam de la gradinita/scoala, fara sa imi ceara nimeni sa fac asta. Cum se poate schimba ceva in acest sistem cand locurile nu se elibereaza, fiind ocupate de tovarasele educatoare pensionare care tin si cu dintii de deliciosul post.

Oricum, lasand nemultumirile la o parte , apar si progresele Theei. Vorbeste mai clar, mai mult, se spala pe maini, spune multumesc si raspunde tot ea: "cu placereee!"

Astazi imi canta unul din cantecelele preferate:

Bate untu funzele
Se'n vaitesc moistile
Induica pe sus zboaua
ia io tag `meu de sfoaua

Mama a pacinte face
Bunicutza ihna toace
Tata tage a `indea
Ia` eu bat din pame asshhha

Moshuu taie lemnele
Eu adun suiceieie
O fetitza da a pui
Ia io in ...ma sssui!


Apoi se aplauda isteric...

Este adorabila!!!

2 comentarii:

Mama lui Marte si Venus on 7 octombrie 2009 la 22:19 spunea...

Ubita mica, cat de scumpa tre sa fie ea!!!
Cat despre sistem... NO COMENT!

brishtara on 8 octombrie 2009 la 11:56 spunea...

Oh, tu cred ca stii cel mai bine!

Trimiteți un comentariu

Au purtat vorba aici:

 
Create your own banner at mybannermaker.com!
Jovis – homemade beauty Create your own banner at mybannermaker.com!
ActivitatiCopii.ro

"Doar in brate!" Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino