Cautam alternative bio, ecologice, organice

Photobucket

vineri, 23 octombrie 2009

Noul meu MEI TAI


Am atatea de spus si nu stiu in ce ordine sa le iau.

Am asteptat de ceva vreme noul meu mei tai , unul cu punte reglabila ca sa nu mai patesc ca data trecuta cand mi-am luat unul si m-am trezit ca Barosanu - Grasalanu nu mai incape in el.

Am fost atat de norocoasa sa o cunosc pe aceasta fata faina, mama a unei fetite minunate insarcinata acum in multe luni , fata faina care urmeaza sa nasca acasa , fata care este pasionata de actorie, babywearing, psihologie, homeopatie. Sunt atat de norocoasa sa o cunosc. Din pacate simt ca o storc ca pe un burete uneori si sper sa ma ierte.

Si cum spuneam, noul meu mei tai facut cu multa dibacie si pricepere, perfect incepand de la 74 cm ai copilului pana in jurul varstei de 3 ani.. Bretelele sunt vatelinate si nici nu le simt pe umar. Am avut si fara vatelina dar ma deranjau sub brat, iar cand il purtam in spate si incrucisam  pe piept am avut neplacerea sa imi fie privit cate un san care scapa printre bretele. Upss!

 Daca dati un simplu click pe bannerul din dreapta: SpurNatur acele picioruse minunate va vor conduce catre blogul ei unde ii puteti admira toate creatiile.

9 comentarii:

Anonim spunea...

Lore ma faci sa rosesc la o asemenenea declaratie! Si eu ma simt binecuvantata sa va cunosc si sa va descopar tot mai radianti si mai frumosi!

Love you,

®alu

gratioasa on 24 octombrie 2009 la 08:22 spunea...

cat sunteti de frumosi!!!!!!!!!!!!!!!!

réka on 25 octombrie 2009 la 11:58 spunea...

Sunteti frumosi cu noul mei tai! Sa-l purtati sanatosi.

emese badina on 25 octombrie 2009 la 20:15 spunea...

buna seara,

tanjesc dupa un asemenea accesoriu de multa vreme insa nu am gasit pe nicaieri si a trebuit sa-mi port bebita intr-un marsupiu la chicco care nu prea mi-a adus multe satisfactii. poti te rog sa imi dai si mie un contact ca sa-mi comand si eu unul. am intrat pe site Handmade by Spur insa nu am gasit decat o adresa de mail. nici un formular de contact sau cos de cumparaturi. si m-am intimidat cu mail-ul ca nu stiam daca pot sa scriu in romana sau trebuie sa-mi exersez germana ;-)))

sunteti tare draguti in noul mei tai.

si sunt tare fericita sa aud ca mai sunt mamici care alapteaza in public in Romania. este un lucru pe care il fac si eu in permanenta dat fiind faptul ca Anais (http://www.anaisanoukbadina.com) are aproape 9 luni si mesele principale tot de la san sunt, inca manaca la 3 ore de la tzitzi. am si facut un grup in acest sens cu mesajul "alaptatul in public este OK !!!" in speranta ca voi reusi sa schimb macar cateva mentalitati...

daca ne adunam mai multe mamici care alapteaza in drumul mare poate reusim sa-i facem pe Romani ca este ceva cat se poate de natural si ca ar fi timpul sa nu ne mai arate cu degetul.

astept un raspuns vizavi de mei tai (sa-mi spui care este modelul pe care l-ai testat deja si e ok) si poate facem si un link exchange daca iti place blogul nostru http://www.anaisanoukbadina.com

chipintaci,

emese
emese.badina@badinabadina.com

brishtara on 26 octombrie 2009 la 08:44 spunea...

Draga Emese,

ma bucur cand intalnesc mamici lipsite de inhibitii cand vine vorba de alaptare in public.

Da, imi place blogul tau! Iti vei regasi linkul printre "Purtand(poate)si Alaptand"

Ti-am trimis si un email, sper sa il primesti ;)

rid iu sun!

Anonim spunea...

Emese, SpurNatur vorbeste si romaneste ;O) Primesti un mail acum de la noi.

Lore, am visat azi noapte ca alaptam! Abea astept!!!!

brishtara on 26 octombrie 2009 la 19:03 spunea...

Alaptai o fetita sau un baiat? ;))
La primul echo mi-au spus ca voi avea fetita iar eu peste 1 luna am visat ca alaptam un baietel asa de frumos. s-a dovedit a fi baietel pana la urma

mona on 27 octombrie 2009 la 12:49 spunea...

Deci asa mai aratati voi acum...Tot frumosi, numai ca L s-a facut mare. Pup!

brishtara on 28 octombrie 2009 la 08:27 spunea...

@ Mona, ei cresc si noi intinerim, le luminam la fiecare zambet al lor, la fiecare realizare...:)

Trimiteți un comentariu

Au purtat vorba aici:

 
Create your own banner at mybannermaker.com!
Jovis – homemade beauty Create your own banner at mybannermaker.com!
ActivitatiCopii.ro

"Doar in brate!" Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino