Cautam alternative bio, ecologice, organice

Photobucket

marți, 27 octombrie 2009

Artcesorii accesibile




De ceva vreme ii urmaresc lucrarile Gratielei , uimita de cat talent ia pus Dumnezeu in maini, lucrari in care a pus mult suflet si cred ca sunteti de accord cu mine.

Intotdeauna mi-am dorit ceva facut de ea, ceva sa imi pot permite incat sa nu imi fac apoi mustrari de constiinta ca am luat de la gura copiilor.

Ei bine, rugaciunile mi-au fost ascultate si s-a apucat Gratiela noastra de treaba. A lansat o noua colectie de artcesorii handmade, unele mai frumoase ca altele, uite asa ca setul din imaginea alaturata a carui posesoare sunt!

Lucas nu isi poate dezlipi mainile de pe cerceii iar eu ochii de pe inelul minunat. Un set finut si nu in ultimul rand unic, mestesugit parca special pentru mine. Asa ca daca va doriti ceva original, unic, frumos si la pret accesibil vizitati http://artcesoriihandmade.blogspot.com

4 comentarii:

Anonim spunea...

Si mie imi sta gandul la mai multe din accesorii. Dupa ce nasc o sa im fac un cadou!!!

Gratiela sunt minunate!!!!!!

Rox on 27 octombrie 2009 la 15:28 spunea...

Sa le porti sanatoasa!
Imi plac si culorile!

gratioasa on 28 octombrie 2009 la 07:57 spunea...

Draga mea.. nu pot decat sa ma bucur ca feedback-urile pe care le-am avut pana acum ma incurajeaza sa continui!
Cum iti ziceam si tie intr-un mail, n-am facut nimic din ceea ce nu mi-a placut, nimic cu gandul indreptat exclusiv spre castig.. Acesta-i motivul -si nicidecum o calitate indoielnica a lucrului- ce explica preturile mai mult decat acesibile pt creatiile mele, fie ele accesorii handmade ori obiecte decorative.. Deci, cu siguranta, toate-s creeate cu drag si pasiune :)..
Iti multumesc!

brishtara on 28 octombrie 2009 la 11:22 spunea...

Multumesc si promit ca nu v-a fi primul si ultimul cumparat ;)

Trimiteți un comentariu

Au purtat vorba aici:

 
Create your own banner at mybannermaker.com!
Jovis – homemade beauty Create your own banner at mybannermaker.com!
ActivitatiCopii.ro

"Doar in brate!" Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino