Cautam alternative bio, ecologice, organice

Photobucket

luni, 26 octombrie 2009

Ajutorul meu, Pouch-ul!


Traiasca trocul si cine l-a inventat!
SpurNatur avea nevoie de un telefon dupa ce murise al ei iar eu de un pouch. Sotul meu primise unul Nokia pe puncte si uite asa am facut un targ corect. L-am primit in acelasi pachet cu mei tai-ul si il folosesc in fiecare zi , mai ales prin casa.

Are doua fete si anume: o parte din bumbac biologic tesut diagonal si vopsit cu extract din plante biologice( partea petrol), iar cealalta fata dintr-un tricot de bumbac vernil linistitor catifelat si moale facut parca special sa il mangaie pe micul meu dornic mereu de purtat. Are croiala de cuib pentru a sustine fiziologic din prima zi de viata pana la 3 ani.

De cateva zile are febra care nu scade sub 38,9 decat cu antitermice. Se linisteste doar in bratele mele  la san, iar pouch-ul a devenit a doua mea mana dreapta, sustinund greutatea perfect, lipit de mine cu acces nelimitat la san. Inca ma intreb cum m-as fi descurcat in conditiile in care nu ar fi fost alaptat.




Iata-l, purtat si alaptat dormind!
Multumesc,
L.

9 comentarii:

ralus on 27 octombrie 2009 la 08:26 spunea...

lore, imi pare tare rau de febra. stiu cum e...
una peste alta, pouch-ul e grozav.
voi sunteti grozavi si Spur cea harnica!

ileana on 27 octombrie 2009 la 12:11 spunea...

ii tinem pumnii princhindelului sa se faca bine repede! ale copilariei banale raceli pot fi foarte grele pt mamici asa ca bravo pouch-ului!

iuliana gheorghe spunea...

Ce a patit puiul tau?...SANATATE !

Anonim spunea...

Lucule, iti sta bine acolo sus! Ma bucur ca pouchul meu va aduce aproape, pot sa va "fur" fotografia? E pentru mine "Maica cu pruncul"...

Ralus, mersi mult! Ti-a iesit mei taiul?

brishtara on 27 octombrie 2009 la 16:59 spunea...

@ iuliana, @ileana un puseu de crestere + eruptie dentara insotite de febra si agitatie. Suntem pe drumu; cel bun. Multumim de gandurile bune!!!

@Spur...o poti lua linistita :) Multumesc ca ne ajuti sa fim aproape.

emese badina on 30 octombrie 2009 la 21:24 spunea...

haloha,

vad ca mai ai o minunatie de carat bebe.
care dintre cele doua variante e mai comoda ??? mei tai sau pouch ??? sau amandoua in diverse ipostaze...

brishtara on 31 octombrie 2009 la 00:22 spunea...

Emese...le am pe toate si nu ma satur de ele.Ce imi place mult la Spur e ca explica foarte clar si e dispusa sa isi petreaca ore cu cel care nu e hotarat sau nu cunoaste mai nimic despre aceste mijloace de purtat.

Uite ce fain explica aici:
http://purtatulbebelusilor.blogspot.com/

La mine e in felul urmator:
- daca stiu ca ii este somn si vreau sa il scot afara il pun in mei, adoarme imediat, greutatea este redistribuita mult mai bine pe spate( si daca ai stii ce diferenta este intre unul cu bretele vatelinate si unul normal)...daca se trezeste ii ofer sanul :D

Cu pouch-ul il tin prin casa caci ba vrea jos ba sus, e destul de usor in felul asta de folosit. Sau la plimbari cand nu ii este somn la fel. Dar am o poza in care mi-a adormit si in pouch si crede-ma am ajuns cu copiii in niste locuri in care chiar nu a ajuns sa pupe roata caruciorului pamantul.

Eu cred ca asta e combinatia ideala , daca copilul incepe primii pasi. Iar materialul il moflaie in voie, sunt linistita ca nu are sintetic sau tot felul de coloranti aiurea.

Emeseeee, ma bucur ca ma vizitezi >:<

emese badina on 1 noiembrie 2009 la 21:17 spunea...

merci de info. imi voi comanda si pouch ptr. ca de multe ori suntem in casa si Anais vrea in brate dar intre timp ar trebui sa-i mai fac o supica sau un pireu de fructe si atunci trebuie sa aleg intre a o lasa pe jos si sa inceapa sa planga sau sa o las balta cu bucutareala si sa o pun la san cand ii este foame. si uita asa am ajuns la aproape 9 luni in care copilul meu nu manaca mai nimic decat lapte de la piept...
dar e super voinica si asta imi da curaj sa continui tot asa chit ca are doar 7300 g la varsta asta...
dar vorba sotului meu, mai bine o slaba decat o grasa ;-)))

brishtara on 4 martie 2010 la 00:05 spunea...

Cand ma gandesc ca peste 1 saptamana avea sa urmeze calvarul :(

Trimiteți un comentariu

Au purtat vorba aici:

 
Create your own banner at mybannermaker.com!
Jovis – homemade beauty Create your own banner at mybannermaker.com!
ActivitatiCopii.ro

"Doar in brate!" Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino