Cautam alternative bio, ecologice, organice

Photobucket

joi, 15 octombrie 2009

Analgezicul care salveaza Purtatoarele





Traducerea: Monalicious
Să-ți porți copilul pare să fie la modă,
 adică,
 în teorie e o idee grozavă.
Există hamul, slingul, swingul, wrapul, pouchul și cine știe ce altceva s-a mai inventat.
Poartă-și copilul în lateral, în față, ai mainile libere.
Se presupune că e o adevărată experiență de atașare.
Se spune că bb-lusii purtați aproape de corp plang mai puțin decât alții. Dar cum rămâne cu mine? Mamele care își poartă copiii plâng mai mult decât cele care nu o fac? Eu cu siguranță o fac! Chestiile astea pun tone de greutate în spatele tău, gât, umeri și am menționat cumva spatele? Adică voi suporta durerea, că e o durere din aia bună, că este pentru copilul meu. În plus, mă  face să arăt ca o mamă cu acte în regulă, așa că dacă arăt obosită și nebună oamenii vor înțelege cauza.
Motrin - noi iti intelegem durerea...

Azi citeam pe unul din blogurile pe care e urmaresc si anume My Thoughts . Am gasit filmuletul asta si sincer m-am amuzat teribil. Idiotii astia fara sa faca vreun studiu , au considerat ca vor sparge piata cu acest medicament minune menit sa vina in ajutorul bietelor femei care isi poarta copiii si suporta durerea(care?) numai pentru binele acestora. Motrinul( substanta activa: Ibuprofen) intamplator au lansat aceasta reclama in Saptamana Internationala a Purtarii Bebelusilor (IBW). Aceasta reclama a starnit multe mamici care au incercat sa boicoteze comercializarea produsului.

Apoi tot cautand am mai gasit un filmulet in care aceiasi gasesc solutia pentru femeia care alege o marire de sani nevoita sa  suporte durerea de dragul sotului :)) Sani lor pun tone de greutate asupra gatului, spatelui...

Noi femeile, care purtam tocuri doar ca sa ne chinuim :D

http://www.youtube.com/user/imperfectparent#p/a

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Au purtat vorba aici:

 
Create your own banner at mybannermaker.com!
Jovis – homemade beauty Create your own banner at mybannermaker.com!
ActivitatiCopii.ro

"Doar in brate!" Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino