Cautam alternative bio, ecologice, organice

Photobucket

marți, 20 octombrie 2009

JIGODIE sau OTRAVIT!


Poate considerati ca nu sunt in tema, insa imi rezerv dreptul sa postez despre orice consider ca este util.

Cainii sunt considerati  membri in aceasta familie, contribuind si ei in mare parte la dezvoltarea armonioasa a copiilor mei. Au nevoie de multa atentie, de multa dragoste, si chiar de a fi purtati ori cu tricicleta, in brate sau chiar intr-un pouch improvizat.

Cookie, este un catel dragalas negru complet, fara pic de alta pata. Acum doua luni l-am surprins mancand otrava de sobolani( cei care ne-au ajutat la sere au uitat usa la grajd deschisa iar acolo tocami pusesem otrava). Timp de o saptamana i-am dat vitamina K subcutanat si nu a patit nimic. Dar pana am aflat cat trebuie sa ii administrez, la cat timp, zeci de telefoane pentru a gasi un veterinar si asta in week-end cand toti au mobilele inchise. Stateam cu doua telefoane la ureche sperand sa raspunda cineva :( Am trecut peste asta.

Acum o saptamana am observat ca e letargic, nu venea la mine, nu mai manca si bea apa din canal. Canalul este inca infundat si da pe afara. Inebunisem, caci are in permanenta apa curata. M-am uitat la gingii, la conjuctiva, ambele palide, nasul uscat :( Si din nou week-end :((

I-am administrat preventiv vitamina K, gandindu-ma ca nu e prea iubit, atacand pasarile vecinilor care au fost platite dupa flagel, dar degeaba. Apoi cu o seringa de 20 de ml l-am fortat sa bea ser fiziologic pentru a ramane hidratat. l-am izolat intr-un tarc pentru a-i putea urmari scaunele. Tot week-endu-ul m-am rugat pe Dzeu sa nu mi-l ia. Venise la mine in vizita un asa zis tehnician veterinar care  banuia ca are jigodie si ca va scapa daca il ard pe nas cu un fier inrosit. Nu puteam crede ca o astfel de metoda barbara si traumatizanta il va salva pe micutul meu. Atat de slabit, neajutorat sa il mai si ard? .De duminica o prietena ma sfatuise sa incep sa ii dau antibiotic. Apa de la canal e plina cu tot felul de bacterii. Aveam prin casa Amoxicilina+Acid Clavulanic si de la a doua doza a inceput sa se ridice si azi dimineata a venit la mancare.

Cred ca din casa voastra nu ar trebui sa lipseasca vitamina K. Se poate lua numai pe baza de reteta de la veterinar sau medicul de familie. Nu stiu ce a fost: otravire, intoxicatie, indigestie dar ia trecut. Bine ca a scapat!!!

Iar daca am un caine sinucigas, nu si-a nimerit stapanul .

7 comentarii:

Camelcutza on 21 octombrie 2009 la 16:31 spunea...

la noi pe strada au maturat hingherii toti cateii...ma doare sufletul cand ma gandesc la ei...

brishtara on 26 octombrie 2009 la 07:43 spunea...

Asta e un film fara happy-end din pacate. In judetul nostru ii colecteaza din orase si le da drumul pe strazile satelor. Si ma gandesc ca acesti catei sunt mult mai norocosii decat cei care ajung in centrele neamenajate :(

iron on 28 octombrie 2009 la 14:10 spunea...

nu pot sa cred ca un om care spune ca e tehniciar veterinar poate sa spuna ca daca-i arzi nasul cu fierul inrosit scapa de jigodie, jigodia e oboala periculoasa pt catei mai ales in primul an, e inconstient poate sa ramana fara miros

brishtara on 30 octombrie 2009 la 10:14 spunea...

@iron, plus agonia in care e bietul caine, slabiciunea lui! Te arzi cu o picatura de ulei incins si inebunesti daramite cu un fier inrosit - specifica chiar - cel de scormonit carbunii e perfect!. Ce inseamna neinformarea, sunt de-a dreptul groaznici!

Anonim spunea...

oZzy moved away ever before, I miss his cock, for always hungry
for intercourse.
FUCK MY PUSSY!

Also visit my web blog hcg injections

Anonim spunea...

Hi, I thinκ your sitе mіght be having browseг compatіbіlitу issues.
When I look аt your webѕite іn Fіrеfox, іt
looks fine but when oρening іn Internet Eхplorer, іt has some overlapping.
I just wаntеd to gіve yοu a quick heads up!
Other thеn thаt, excellent blog!

Here is my page: hcg online
My website: homeopathy

Unknown on 17 octombrie 2018 la 04:08 spunea...

nike air max shoes
canada goose outlet
michael kors outlet
underarmour shoes
fitflops
timberland boots outlet
christian louboutin
nike outlet
converse all star
adidas shoes
cc20181017

Trimiteți un comentariu

Au purtat vorba aici:

 
Create your own banner at mybannermaker.com!
Jovis – homemade beauty Create your own banner at mybannermaker.com!
ActivitatiCopii.ro

"Doar in brate!" Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino