Cautam alternative bio, ecologice, organice

Photobucket

sâmbătă, 3 octombrie 2009

Breastfeeding day in Aurel Vlaicu


In timp ce ne pregateam sa mergem acasa la cea de-a treia prietena care alapteaza cu succes o bebelina superba nesatula pe nume Denisa, Natalia sugea din picioare de la mama sa:
Photobucket
Initial nici nu observasem, dar ma bucur ca nu a fost prea tarziu sa le fotografiez.

In Bucuresti nu am avut cum sa ajung dar iata am gasit o cale prin care sa sustin acest demers necesar, zic eu, caci nu e o rusine sa alaptezi, dar vezi Doamne nici o mandrie ci pur si simplu ceva normal si natural. Ce simte o mama care alapteaza? Cum se bucura un copil san? Ei bine, nu poate fi descris in cuvinte.

Astazi 3 octombrie 2006, intr-un satuc de maxim 300 de suflete si anume cel in care traiesc din 2005, Aurel Vlaicu HD, impreuna cu doua mamici( Elena si Cristina) am imortalizat acest moment la ora 11. Poza este facuta de fetita uneia dintre prietene( 6 ani) dar e de departe una dintre cele mai bune din cate am in telefon. E una de pomina!

Photobucket

M-am gandit mult astazi la Rox, la frigul si ploaia care sigur urma sa descurajeze mamicile sa vina in parc. Ma rugam pentru un cer plin de curcubee. Frumoase poze , reusit eveniment! Felicitari Rox : http://atasatlasanulmamei.blogspot.com/

4 comentarii:

® spunea...

Felicitari Lore! Sunteti de-a dreptul gustoase!

brishtara on 4 octombrie 2009 la 21:44 spunea...

Da! A fost chiar amuzant. La cea de-a treia am mers neanuntate. A fost spontana decizia dar a meritat. E de pomina poza! Valoroasa!

Mama lui Marte si Venus on 7 octombrie 2009 la 22:37 spunea...

Voi dati de mancare la bb-ei, eu am dat de mancare la pestisori... la astia de pe blogul tau. Ce nostimi sunt!?! Imi plac la nebunie! Intr-o zi am sa le dau si nume.

brishtara on 13 octombrie 2009 la 18:42 spunea...

sa ma anunti si pe mine cum ii cheama :D si cum vei diferentia tripleti :D

Trimiteți un comentariu

Au purtat vorba aici:

 
Create your own banner at mybannermaker.com!
Jovis – homemade beauty Create your own banner at mybannermaker.com!
ActivitatiCopii.ro

"Doar in brate!" Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino