Cautam alternative bio, ecologice, organice

Photobucket

joi, 15 octombrie 2009

Blogu' poleit cu aur




Premiul s-a intors, de la Teodora careia ii citesc cu mare drag postarile pe  vreo doua forumuri, blogul din pacate e in franceza si nu inteleg mai nimic. Draga Teodora, sper sa ma descoperi intr-un mod placut  xoxox. Spun ca ma bucur ca mi se poleieste blogul si ca il pot polei si altora cum ar fi:
 - o mamica foarte curajoasa cu trei copiii minunati: Alina
- Si un loc unde ma trezesc izbugnind in ras pur si simplu ( Anna)
- www.fumatulcosta.blogspot.com  si nu doar bani :) ci zile in minus...

Si cum nimic din ceea ce primit nu e 100% neconditionat de ceva...conditiile lui sunt urmatoarele:
1. afişarea premiului;
2. afişarea linkului celui care a acordat acest premiu;
3. oferirea lui la 10 bloggeri;
4. informarea bloggerilor prin mesaj.




5 comentarii:

Anne on 16 octombrie 2009 la 08:07 spunea...

multumesc mult draga mea, am avut o surpriza placuta asa de dimineata..inca o data, MULTUMESC :)

ralus on 16 octombrie 2009 la 11:08 spunea...

felicitari castigatorilor!

Christina on 16 octombrie 2009 la 19:59 spunea...

lore nu inteleg, ce e cu premiul....ce premiu?

Anonim spunea...

Draga Lore, iti scrie Jester. Iti multumesc pentru ca m-ai premiat si te invit sa preiei povestile mele. Te rog sa-mi trimiti un mesaj la povestealuijester@gmail.com. Multumesc frumos.

Jester

brishtara on 17 octombrie 2009 la 17:06 spunea...

@Christina, am descoperit intamplator blogul tau si mi-au placut bijuterile si modul de prezentare. Ai un blog care merita premiat. Premiul este virtual bineinteles dar il poti prelua si da mai departe la alti 10 bloggeri( dar nu obligatoriu 10), anuntati ca au fost premiati si apoi ei sa dea un link catre tine. Copilasul din poza este al tau?

Jester, iti multumesc si eu. urmeaza sa iti trimit un email :)

@ralus, Mi-ar place sa citesc mai multe despre tine si copilasii tau xoxox

@Anne, te urmaresc cu drag !!

Trimiteți un comentariu

Au purtat vorba aici:

 
Create your own banner at mybannermaker.com!
Jovis – homemade beauty Create your own banner at mybannermaker.com!
ActivitatiCopii.ro

"Doar in brate!" Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino