Cautam alternative bio, ecologice, organice

Photobucket

marți, 13 octombrie 2009

Bebe la bord!!!


Nu ma urc in masina fara scaun. Asa ii spuneam sotului meu cand fetita avea numai cateva zile. Nu cred ca m-a crezut, dar fetita implinise 4 luni si a venit cu scoica acasa dupa ce ma incapatanasem sa nu ma urc in masina si sa o tin in brate cum ma convingea. A aceptat-o din prima clipa, am oprit masina de cate ori avea nevoie. Pe parcurs i-am cumparat scaune in functie de varsta, iar acum a ajuns la inaltator. Cand se urca in masina ne spune: "veau pe scaun!".

Cu baietelul am intampinat cateva probleme:
- nu avea rabdare sa stea mai mult de un drum in masina.
- inapoi atat de tare plangea incat il luam in brate. De doua ori l-am pus in mei tai cu fata spre mine si centura peste noi. Cu inima stransa si intrebandu-ma cat de corect e ceea ce fac? E in siguranta? Suntem in siguranta? Ei bine, nu eram. In urma unor discutii pe un forum dedicat parintilor am aflat ca in orice moment ar putea fi strivit intre mine si centura, ca ar putea sa se rupa mei taiul si sa zboare din el. Oricum as fi luat-o nu eram nici unul in siguranta. Prin fata imi rula un film: sa imi moara copilul in brate din prostia mea?

Asa ca am incercat cu plimbari de 15 minute - pana am ajuns la 1 ora fara sa planga si acum merg in spate intre doua scaune de masina, foarte inghesuita, dar copiii sunt in siguranta. Poate, dupa ce mai creste micutul, voi putea sa ma mut in fata dar nu voi renunta sa il tin legat in scaun.

Urasc parinti care isi tin copiii in brate. Unora le-am oferit scoica mea gratis si au refuzat-o politicos, altii isi tin copiii intre scaune( e o imagine infioratoare.) Ar fi trebuit sa ruleze mai mult timp clipul in care o familie fericita mergea cu masina iar fetita la o frana brusca a sarit prin parbriz. Da a fost socant, de neimaginat! Dar da, te facea sa te gandesti de doua ori inainte sa intorci cheia in contact!

TREZESTE-TE!
RESPECTA DREPTUL COPILULUI TAU DE A FI TRANSPORTAT IN SIGURANTA!



Pana la urma in Romania sunt obligatorii scaunele de masina? A fost pedepsit macar 1 parinte care nu isi transporta copilul in siguranta? 


Sustin aceasta campanie si ma alatur ei:
http://babydex.com/siguranta-auto/


IMPORTANT
Aveti grija la achizitionarea unui scaun de masina. Daca aveti de gand sa cumparati unul la mana a doua , asigurati-va ca nu a fost implicat in nici un accident de masina. Verificati in amanunt integritatea lui.


Conduceti cu grija! Si purtati copiii doar in brate  cand nu sunteti in masina :D

3 comentarii:

capreleirinucai on 14 octombrie 2009 la 17:09 spunea...

Lore, mi-a placut mult articolul, la intrebare nu stiu sa raspund, sincer eu nu cred ca s-au dat in RO amenzi pe chestia asta pana acum. Poate ca daca s-ar da ar fi si parintii mai atenti. Super concluzia!

Mama lor... on 14 octombrie 2009 la 20:37 spunea...

Lucrurile chiar s-ar schimba cu niste amenzi usturatoare.

1. Venise in vizita la vecina mea o femeie din Spania. Aceasta refuza sa conduca cu fetita vecinilor fara scaun de masina si nu gandindu-se ca e periculos ci ca e foarte probabil sa o opreasca politia si o amendeaza. Tot asta repeta: NU, nu, nu, ma opreste politia! Ma arde la buzunar!

2. Inainte de a incepe sa dea amenzi mari pasagerilor care nu purtau centura de siguranta in fata, nimeni nu avea nici o taina.

Am lucrat o vreme la UPU Deva ( Unitatea de Primire a Urgentelor). Nici nu stiti cate vieti a salvat centura si cate fete( adica FETZE) au fost pocite de cei care nu au folosit-o din prostie, fudulie, ignoranta, inconstienta :(

Nu reusesc sa incarc imaginea pe blog. Ma poti ajuta?

Mama lor... on 14 octombrie 2009 la 20:38 spunea...

sunt Lore, cea care nu reuseste sa isi recupereze parola :"> Daca nu mi s-ar intampla toate astea, nu as putea fi eu :D

Te pup Irina si iti multumesc din suflet!!!

Trimiteți un comentariu

Au purtat vorba aici:

 
Create your own banner at mybannermaker.com!
Jovis – homemade beauty Create your own banner at mybannermaker.com!
ActivitatiCopii.ro

"Doar in brate!" Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino