Cautam alternative bio, ecologice, organice

Photobucket

luni, 24 mai 2010

PisiWearing



Mergeam pe ulita, pardon: Strada Principala si in fata muzeului( ati notat ca stau in Down Town in Aurel Vlaicu, nu?)..si cum spuneam mergeam impreuna cu copiii si in departare vad 2 chestii care se miscau destul de repede: catei asa  de mici imi spun in gand?!.

 Ca la maraton o vecina ma depaseste si insfaca un mat(adica matz ~ pisic) de o frumusete rara. Mai incolo era frati'su care se aproprie amenintator si se catara pe pantaloni pana la sold. Nu imi venea sa cred. Scutur piciorul sa ma scap de fiara miorlaitoare,  moarta de foame dar totusi cu o burta umflata cel mai probabil cu paraziti. Eu am spus: nu mai vreau matze la casa mea: sunt obaznice, se urca pe masa, smechere, perfide. Ei bine am ajuns cu ea acasa dupa insistentele Theei. Acasa nu am lasat-o sa intre in bucatarie ca sa ajung seara sa o las sa doarma pe canapea. Hm~ Iar a doua zi m-am trezit cu ea in dormitor.

Pe langa asta desi hranita, mangaiata, alintata spalata cu un sapun natural,  mieuna incontinuu. Ajusesem la disperare, in strada nu o puteam  arunca, trebuia sa o protejez si de Lucas care nu o menajaza deloc si ce am facut? Am bagat-o intr-un pouch care il micsorasem prea mult si nu il mai puteam folosi sa il port pe Adorabil dar nici nu l-am instrainat ca cine stie cand mi-o fi bun...asa ca Mishu, caci asa il  chema a ajuns sa fie purtat cu orele iar eu intru in panica cand nu il gasesc prin casa. E atat de frumos si de cuminte. In imaginea de mai sus e back carry, nu de alta, dar sa il mai pot lua in brate si pe Lucas.

Thea purtandu-l Front Carry -Tummy to Tummy :))                              



Carata cu tricicleta


Lucas facea urat ca nu e dispus sa cedeze bratele mele noului venit!
                                                  Noah ca am ajuns sa port si pisicute.
                                                          Mishu Norocosule!!!

6 comentarii:

Anonim spunea...

M-ai dat gata!!!! Stiam ca e bun la ceva pouchul ala :O) Mishule te pupam pe blanita (ce l-am mai flocai si noi...)

ralus on 24 mai 2010 la 09:49 spunea...

ce bine ar fi sa stau si eu Down Town undeva... adica la casa cu curte. dar se rezolva. deparaziteaza, totusi Misulicul cel purtat, si sa va bucurati de el!

Anonim spunea...

Hahahahaha rasfatatul lumiiii, auzi nu mai vrea pe jos , acum vrea n brate:)))

A. G. on 25 mai 2010 la 14:28 spunea...

Suuper tare!Bravo Misule!Sa-ti traiasca!

Casa cu cadouri on 7 iunie 2010 la 01:16 spunea...

foarte dragut :)iata un matz fericit

brishtara on 7 iunie 2010 la 01:49 spunea...

Da, mai arata acum a matz! S-a ingrasat, deparazitat intern/extern...mananca orice slava Domnului. Inca miorlaitor. Cand sunt suparata sau nervoasa si il vad jucandu-se sigur cu te miri ce snur/mingiuta ma inveseleste. Inca trebuie sa fiu atenta cu Lu care il prinde de gat si il strange fara sa realizeze ca ii face rau. E fain de asemenea ca a invatat sa mai fuga de Lu si mai nou il si ataca, dar doar in spirit de joaca. Nu regret nicio clipa ca l-am adoptat.

Ah, nus-a murdarit decat o singura data in baie in rest iese singur afara :)

Trimiteți un comentariu

Au purtat vorba aici:

 
Create your own banner at mybannermaker.com!
Jovis – homemade beauty Create your own banner at mybannermaker.com!
ActivitatiCopii.ro

"Doar in brate!" Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino