Cautam alternative bio, ecologice, organice

Photobucket

marți, 25 mai 2010

Primul meu deodorant bio facut cu manutele mele


Imi cautam piatra de alaun iar cea mai ieftina am gasit-o la eco-baby.ro dar am plasat comanda acum ceva vreme si cum ati vazut-o voi asa am vazut-o si eu. Ceva mai scump nu imi permiteam deocamdata sipentru ca aveam o mare parte din ingrediente acasa am hotarat sa prepar o reteta gasita pe internet

Va marturisesc sincer ca vechile deodorante-antiperpirante am refuzat sa le mai folosesc iar nu mai  aveam mult pana sa imi mut patul sub dus.

Sunt surprinsa cum se ignora studiile care demonstreaza ca aluminiul, metalul omniprezent pe Terra, este un dusman tacut responsabil de aparitia dementei Alzheimer(stiti cum arata un creier la un bolnav cu Alzheimer - efectiv cu gauri ca si la cascaval), sau aparitia  cancerului de san la femei sau sau sau...Aici puteti gasi un articol extrem de interesant despre ALUMINIU

Sub stricta supraveghere a CTC-ului, adica Lucas in brate pozitionat pe soldul stang ca mana dreapta sa poata mesteca constincios in capacul gadilat de aburi intors invers  pe o oala in care bolborosea apa, in spate Thea care imi servea ingredientele si tot langa ea un sot neincrezator ca voi reusi sa duc la bun sfarsit taman in Ajunul Rusaliilor ceea ce avea sa devina "CEL MAI EFICIENT DEODORANT BIO HOMEMADE".

Ingredientul principal folosit a fost untul de cacao, uleiuri esentiale, bicarbonat si inca cateva gasite prin bucatarie..nimic toxic



Dupa cateva ore de la racire se putea lua cu degetul si aplica in strat subtire,insa pana dimineata s-a intarit atat de mult incat doar cu unghia reuseam sa zgrabal din miraculosul/fantasticul/extraordinarul meu deo. Sincer nu il puteam folosi cu usurinta si am reincalzit compozitia dupa care am turnat-o intr-un recipient ramas de la un Speed Stick si am asteptat....

Rezultatul:
In momentul aplicarii se topeste un strat fin, degetele nu se mai murdaresc iar pielea de subsoara nu se mai usuca cum se intampla la antiperpirantele folosite inainte, antiperspirante care repet nu lasau eliminarea toxinelor din corp. Ca deodorant functioneaza eficient, pielea este hidratata iar eu linistita ca nu mai sunt un candidat serios pentru un cancer de san.

Deodorantul nu pateaza hainele, iar dupa o zi in plin soare in cautarea florilor de soc inca miroseam bine. Acum am curaj sa ma apropii de voi.

26 comentarii:

Anonim spunea...

Asta da subiect interesant , chiar ca esti o fata tare desteapta , e usoara reteta , intru si eu sa vad.

brishtara on 25 mai 2010 la 17:42 spunea...

Sigur draguto, dai search dupa : un deodorant foarte eficient.

Dacapui shea in loc de cacao nu stiu daca se intareste suficient de tare sa il poti turna intr-un stick.

Apropo, stie cineva de unde pot cumpara stickuri goale?

Adelle on 25 mai 2010 la 18:03 spunea...

Ce tare esti!!

Betti on 25 mai 2010 la 18:34 spunea...

Oau! Asta da!
Acum am chiar un deodorant fără aluminiu. Dar reţeta asta cred că e mai bună. Chiar ştii ce foloseşti. Mersi.

Anonim spunea...

Lore, hai sa te mirosim, se poate?*love*

Loriana on 26 mai 2010 la 12:42 spunea...

Ce frumosi sunteti! Si naturali, pe deasupra!
multumesc ca mi-ai readus in minte subiectul asta. Cat am alaptat-o pe Daria, m-am ferit de stick-uri, citisem si eu despre nebuniile pe care le cauzeaza, dar, dupa aia, din comoditate/graba/tampenie, am inceput sa le folosesc din nou. E timpul sa renunt la ele definitiv, si tu se pare ca esti "ingerasul" care ma impinge de la spate, stii tu, ca in desenele cu Tom si jerry :)

kmy on 26 mai 2010 la 15:41 spunea...

Excelenta idee, eu folosesc un stick scump care se zice ca nu e chiar asa de daunator. Cochetez de mult cu ideea de a-mi face singura cosmeticele si adun tot ce pot de pe unde pot. Acum am si pentru deodorant. Multumim.

alina on 26 mai 2010 la 17:07 spunea...

felicitari!
eu mi-am luat unul de la organica cu frunze de salvie si sunt extrem de multumita!

AlinaS. on 28 mai 2010 la 16:09 spunea...

Bravo!!! Voi incerca si eu reteta. Tocmai ce mi-am achizitionat niste unt de shea. Multumesc!

brishtara on 29 mai 2010 la 02:36 spunea...

@Loriana, cu drag si sunt nerabdatoare sa testezi testezi: Lore's First Ever SHIELD :))

@Betti, Bine ai venit~ Uite acum te pot descoperi si eu

@Clara, auzisem de cel de la Organika numai de bine. Cum miroase mai exact salvia?

@Alina, cred ca cu shea v-a trebui sa il torni intr-o cutie de 100 gr. De care shea ai, cu miros sau fara?

@Kmy, sper sa impartasesti cu mine din retetele adunate. Bun venit de asemenea :)

@Spuressa, de indata ce imi ajunge untul de cacao ti-o coc si eu caci sunt sigura ca feed-back-ul tau v-a fi unul sincer. :)

@Adelle, asta-mi spun si eu de fiecare data cand te citesc :)

AlinaS. on 5 iunie 2010 la 13:01 spunea...

Lore am shea fara miros.

AlinaS. on 7 iunie 2010 la 21:56 spunea...

Lore am rausit si eu crema. Super faina!!! Eu am pus din prima intr-un recipient de la o crema (spalat bineinteles) de 50 ml, ma hotarasem deja sa o dau cadou unei persoane dragi, impreuna cu sapunele Lorelai si lumanarele EcoDecoLight, restul l-am impartit in doua ... ii promisesem mamei ca-i dau sa incerce .. sa o molipsesc si pe ea nu? Cadoul a fost f apreciat, alaturi am atasat si un tort b-) Am "amenintat" si sotul ca ii voi face si lui ceva, sunt pe drumul cel bun ca l-am convins sa-i spele pe copiluti numai cu sapunel de la Loriana. Te pup si pe minunile tale de asemeni.

brishtara on 8 iunie 2010 la 04:24 spunea...

Alinutza, deci cu unt de shea facuta se poate scoate din cutie? Ce ulei esential ai pus? Cum se simte mirosul?

AlinaS. on 8 iunie 2010 la 09:39 spunea...

Mi-a iesit fain cu unt de shea, nu e tare, se ia pe deget, nah eu am folosit borcanel, nu mi-a trecut prin cap sa golesc un stick ... data viitoare. Am pus ulei de portocale, lamaie si gardenie, e un miros placut, nu foarte puternic, iti vine sa o papi. Nu am gasit teatree, am cautat si eu in ultima zi na asa imi trebuie.

brishtara on 11 iunie 2010 la 01:36 spunea...

Alinutza, daca e facut cu unt de shea ma indoiesc ca ilvei putea folosi din stick. Untul de cacao se intaraste tare, imposibil de luat pe deget. Asta a si fostmotivul pentru care l-am turnat in stick.

Ma bucur ca esti multumita.

Citisem despre uleiurile esentiale citrice ca nu e bine dupa ce aplici pe corp sa te expui la soare ca sunt fotosensibile si se decoloreaza pielea? Sper ca am retinut corect :">

Amy on 20 iunie 2010 la 19:10 spunea...

Wow ce fain.Nah acu' tre' sa fac si din asta. :D de cand imi doresc un deodorant care sa miroase cum vreau eu (adica nu stiu cum :))) si care sa nici nu usuce pielea. probabil voi incerca, multam de idee :*

Nora Goj on 4 noiembrie 2010 la 17:21 spunea...

dar spune-ne si noua cum l-ai facut, ce ingrediente ai pus, ce cantitati (aproximativ)... as vrea sa incerc sa fac si eu asa ceva acasa. multumesc

brishtara on 10 noiembrie 2010 la 09:46 spunea...

nora, intra pe forum la cosmetice fabricate in casa. acolo e reteta :)

luthien on 11 noiembrie 2010 la 13:55 spunea...

brithtara, poti sa imi dai linkul? ca eu nu gasesc...:((

brishtara on 11 noiembrie 2010 la 13:58 spunea...

ai cont? e invisibil topicul pt cei neconectati

luthien on 12 noiembrie 2010 la 11:46 spunea...

pai mi-am facut cont... dar sunt capiata soi nu gasesc ...

Luthelo on 13 noiembrie 2010 la 21:30 spunea...

http://www.super-parinti.com/alte-cosmetice-pregatite-in-casa-f61/

luthien on 26 noiembrie 2010 la 21:51 spunea...

tot eu sunt.
vreau si eu sa cumpar deo natural. se poate?

brishtara on 26 noiembrie 2010 la 23:24 spunea...

momentan sunt dramuite de cadouri. Daca voi vinde in viitorul apropiat vei fi prima care afla :)

Anonim spunea...

Buna!
Poti, te rog, sa scrii sau sa dai linkul de unde ti-ai luat reteta, cu cantitati exacte si cu ingredientele pentru deodorant? Vreau si eu sa mi-l prepar.
Multumesc mult!

Anonim spunea...

Generally speaking, there are several main techniques
made use of by data mining software: clustering,
distinction, regression and association approaches. The more vulnerable the global economy looks, the greater the demand for gold and
silver. Gold is a platinum widely adorned and
also highly valued globally.

Trimiteți un comentariu

Au purtat vorba aici:

 
Create your own banner at mybannermaker.com!
Jovis – homemade beauty Create your own banner at mybannermaker.com!
ActivitatiCopii.ro

"Doar in brate!" Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino