Cautam alternative bio, ecologice, organice

Photobucket

marți, 11 mai 2010

Sling fix Tonga Gratis pe Adele.ro


Din blog in blog, un click si inca un click ajung si la Adelle - natural parenting .

Si uitand-ma in lista vad ca doreste sa ofere un POUCH TONGA in anumite conditii ( AICI). Stiu ca prin postarea mea sansele de castig scad considerabil(ai notat asta nenea Random?) dar asta sa fie cea mai mica problema  - imi creste inima cand vad tot si tot mai multi bebelusi purtati.

Poza e reusita, parca e plasa deci perfect pentru vara, breteaua pare cam subtire nu pentru gusturile mele, nu ma intelegeti gresit ci pentru cele 12 kg ale lui Lu si umarul meu firav. Sunt curioasa cum ne-am descurca. Probabil ca se poate folosi si in apa, nu? O fi si usor elastic? Are limita de kg?


Nenea Random...vezi cu numeri pe acolo, dar numara bine si alege-ma pe mine!

3 comentarii:

Adelle on 12 mai 2010 la 08:27 spunea...

hello,

Multam de participare.

Slingul tine teoretic pana la 15kg, practic cat vrei tu, am vazut si copii mai mari in el.
E destul de subtirica breteaua, nu e chiar cea mai comoda varianta pentru purtat perioade lungi de timp. Insa pentru vara, pentru copii care vor sus, jos, pentru mare, piscina, chiar dus, pentru mers la magazin e perfect. E bumbac, e dintr-un fel de plasa (gen hamac), este facut in Franta-Britania, intr-un sat unde oamenii sunt specializati pe lucrat plase pentru prinderea pestilor :)

ASa cum ai zis si tu, al tau sa fie daca e sa fie.

Adelle on 12 mai 2010 la 08:52 spunea...

Am uitat sa zic, nu e elastic. :)

ralus on 13 mai 2010 la 14:48 spunea...

cool, brish si adelle!

Trimiteți un comentariu

Au purtat vorba aici:

 
Create your own banner at mybannermaker.com!
Jovis – homemade beauty Create your own banner at mybannermaker.com!
ActivitatiCopii.ro

"Doar in brate!" Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino