Cautam alternative bio, ecologice, organice

Photobucket

duminică, 30 mai 2010

Pedofilii pe internet! ATENTIE!


INTERNETUL
Unde barbatii sunt  barbatii
Femeile sunt barbati
Si copiii vorbesc cu acest tip...

De mult ma macina acest subiect si sunt surprinsa sa constat ca sunt atat de multi parinti care fac  publice imaginii cu bebelusi/copilasi in care organele sexuale sunt expuse. Printr-un simplu click acestea pot fi copiate si adaugate pe forumuri sau site-uri private destinate pedofiliilor. Poate copilul nu risca nimic, dar gandul ca un bolnav mintal si-o freaca privind o imagine cu copilul meu nevinovat ma ingrozeste. Sfatul meu este ca aceste imagini sa fie pastrate si aratate doar celor foarte apropiati.

Pot reveni cu un link de pe un forum destinat parintilor unde se discuta despre o familie care a cazut victima dupa ce a incarcat poze cu copilul dezbracat.


O alta categorie de pedofilii:

Aceaşi abordare o folosesc şi pe internet.Dacă un adolescent intră pe un forum are foarte mari şanse ca în câteva minute să fie contactat de un străin bolnav fără ca să îşi dea seama.Au foarte multe poveşti cu care prostesc copii nebănuitori.Fetele cel mai des sunt prostite cu povestea că sunt fotografi la o agenţie de modeling şi caută tinere talente şi ele fiind naive cred acest lucru şi nu ştiu că acele poze vor apărea pe situ-ri de pedofili.Iar pe băieţi îi prostesc că vor o prietenie binenţeles prefăcâdu-se că sunt fete.Se ascund în spatele anonimatului şi sunt foarte curajoşi.De obicei aceşti oameni în primele faze se informează asupra faptului dacă copilul are o cameră web. Ei vor să vadă dacă următoarea victimă este pe placul lor sau nu, încep o lungă conversaţie cu copii, discută cu ei şi se coboară la nivelul lor iar după câteva întâlniri pe net îşi invită victima la o întâlnire în oraş.
La început copiilor le place jocul pentru că aceşti pedofili se comportă cu dragoste şi înţelegere cu ei, şi acest lucru îi atrage pe adolescenţi, discută cu ei orice îi interesează şi mai ales îi învaţă contra părinţilor.Acest joc în schimb mai târziu se transformă în ceva serios şi agresiv şi atunci copilul începe să simtă ură faţă de agresorul lui dar e şi foarte confuz pentru că nu ştie ce se întâmplă, începe să îi fie frică dar nu vrea să ceară ajutorul părinţilor.
Copii se simt şi ei vinovaţi şi le e ruşine că au intrat în jocul pedofilului crezând că ei sunt cei care au făcut ceva rău şi nu pot controla situaţia.Sunt mulţi dintre ei care încearcă să se sinucidă şi chiar reuşesc, dar un mare procent devin bolnavi de suferinţa provocată.Ei nu vor să vorbească cu nimeni despre această experienţă negativă, mai degrabă ar vrea să uite tot şi aşa devin tot mai retraşi şi greu de controlat.
Sursa: Aici


Pentru a preveni astfel  de intamplari  ati putea instala programe de blocare a anumitor site-uri care pot deveni nocive pentru copilul Dvs. Pe langa asta comunicarea este extrem de importanta. Ei trebuie incurajati sa vorbeasca despre experintelene neplacute intalnite pe internet sau despre persoanele dubioase care i-au contactat.


Despre programele de blocare si urmarire  a activitatii copiilor se discuta aici:
Cum ne protejam copiii de pericolele internetului?

Acum un an am vrut sa verific cat de usor poate raspunde un copil unui strain. Cu un ID fals am intrat in discutie cu o fetita(in varsta de 10 ani, ruda cu noi) si in 3 zile am aflat numele si programul atat al ei cat si al parintilor, unde invata, adresa ei. Trist, nu? Parinti ei nu folosesc calculatorul foarte mult si se pare ca nu au observat noul contact adaugat de fiica lor. Si mai trist, nu?

9 comentarii:

Adelle on 30 mai 2010 la 13:58 spunea...

Foarte util articolul!!

brishtara on 30 mai 2010 la 14:08 spunea...

Iti multimesc Adelle pentru ca ma urmaresti cu interes. Cu acelasi interes astept si eu postarile tale.

brishtara on 30 mai 2010 la 16:46 spunea...

"Multa lume stie ca eu personal am primti pe mail-ul privat (dar care imi era trecut in profil) un mail de amenintare prin care eram anuntata ca pozele mele (cu David) apar pe un site de pedofili.
Reactia mea ca parinte a fost "normala" (cred) am intrat in panica, vedeam in fata ochilor doar poze cu David urmarite de oameni bolnavi. Totul m-a socat, scirbit si m-a revoltat. Eram suparata, nu pe cel care imi trimise mesajul ci pe mine pentru ca mi-am expus copilul la asa ceva. Dupa ce a trecut socul de moment mi-am dat seama ca David fiind imbracat pozele lui nu ar fi stirnit interes pentru asemenea oameni (cred).
Eu nu am nimic cu nimeni, fiecare isi creste copilul cum crede ca e mai bine! E obligatia noastra sa respectam asta!
Am vrut sa spun doar ca in momentul in care o mamica e pusa intr-o asemenea situatie poate incepe sa gindeasca un pic altfel. Si eu eram "inocenta" in privinta asta, dar acum parerea mea s-a schimbat. Consider ca e de datoria mea sa-mi apar copilul de asemea "oameni" neexpunindu-l.
Dar fiecare mamica face cum crede ea ca e mai bine si trebuie sa stie ca ea si numai ea poate decide in privinta asta indiferent de cite sfaturi primeste. Spunea cineva ca nu accepta si nu asculta sfaturi in privinta asta (scuze ca nu-mi aduc aminte exact cine) dar eu zic ca e de datoria noastra sa ne informam si sa ascultam multe pareri la fel cum e de datoria noastra sa luam decizia care ni se pare noua ca fiind buna pentru copilul nostru. Doar pentru asta sintem aici pe forum, sa ne informam si sa ne impartasim experienta."

..................................
Acesta este mesajul acelui parinte caruia i-a fost semnalat faptul ca pozele copilului ei se afla pe un site de pedofili.

Sursa
http://www.parinti.com/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=3999&postdays=0&postorder=asc&start=45

............................

Asta ca sa nu mai imi spuna nimeni ca exagerez.

Cristina on 30 mai 2010 la 22:08 spunea...

of, daca ai sti cata dreptate ai.... ar fi bine sa cascam ochii si sa ascutimminte iar anumite intimitati sa le pastram doar pentru noi.

AlinaS. on 4 iunie 2010 la 14:59 spunea...

Acum intelgi de ce nu postez poze cu copiii mei si daca o fac le sterg dupa 2-3 zile.

Unknown on 16 iunie 2010 la 12:45 spunea...

este atat de adevarat! Bine faci ca tragi acest semnal de alarma.

in cercul meu am primit atentionari cu privire la acest pericol inca de cand am nascut deci mai sunt si alte persoane constiente de acest pericol cat se poate de real

brishtara on 17 iunie 2010 la 01:29 spunea...

@ pe mine ma intristeaza ca sunt mamici carora le-am atras atentia intr-un fel sau altul si nu si-au retras pozele in care copiii erau foarte expusi :(

Anonim spunea...

CE NE FACEM CU CIUDATE CA ELIZA VOICILA care acum se ocupa zice ea cu modelingul.
si recruteaza din scoli fetite de 5 - 10 -12 ani zice ca le face fotomodele
o sarlatanca schizofrenica ce profita de increderea parintilor si plimba niste copile nevinovate prin discoteci si cluburi spre satisfactia pedofililor

Anonim spunea...

....ELIZA VOICILA ESTE O PERSOANA FOARTE SERIOASA....ESTE O MARE CREATOARE DE MODA...DETINE 'MARELE PREMIU' si 'PREMIU PT ORIGINALITATE in domeniul MODEI...AR TREBUI MAI MULT RESPECT PT ACEASTA FIINTA DELICATA,FRUMOASA...SI BINE INFORMATA IN TOT CE INSEAMNA MODA SI MODELLING.. CU RESPECT PT COPII SI PT PARINTII LOR.. EU SPUN CE NE FACEM CU PERSOANE CA D-STRA DRAGA ANONIMULE CARE JIGNESTI O PERSOANA FARA ACORDUL EI SI FARA A TE INFORMA...nu cumva incalci legea BUNULUI SIMT?????.....MODA INSEAMNA CIVILIZATIE....orice tara civilizata are creatori de moda care informeaza publicul cu noutatile mondiale in domeniu..CE NU STII DESPRE DOAMNA ELIZA VOICILA ESTE FAPTUL CA NU A DORMIT NOPTI IN SIR PT A FI LA INALTIME IN TOT CE INTREPRINDE ...IN MUNCA SA DE PROIECTARE SI MODA...ARE DOI COPII SUPERBI...BAIATUL STUDENT LA FACULTATEA DE ARHITECTURA BUCURESTI..SI FIICA REFERENT RESURSE UMANE...ESTE CASATORITA SI FOARTE APRECIATA DE SOTUL EI SI DE TOATA LUMEA...ESTE UN EXEMPLU PT MULTI CARE ISI PIERD VREMEA JIGNIND ....TU CU CE TE LAUZI ANONIMULE?....NU CUMVA TE ROADE INVIDIA....LA MUNCA ANONIMULE...AI SA PLATESTI INTR-O ZI PT.TOATE ACESTE CALOMNII...D-ZEU NU DOARME...SA-TI FIE RUSINE!

Trimiteți un comentariu

Au purtat vorba aici:

 
Create your own banner at mybannermaker.com!
Jovis – homemade beauty Create your own banner at mybannermaker.com!
ActivitatiCopii.ro

"Doar in brate!" Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino