Cautam alternative bio, ecologice, organice

Photobucket

luni, 19 aprilie 2010

Spalarea cu nucile de sapun


PhotobucketAstazi va fac cunostiinta cu "Nucile de sapun" -  sunt o adevarata minune. Mi le recomandase Raluca dupa ce ma plangeam ca puseele de dermatita atopica sunt din ce in ce mai dese la Lucas si nu stiam ce sa mai elimin din produsele cu potential alergen. Am fost destul de reticenta cand am auzit de ele dar ce aveam de pierdut daca le incercam. Sunt ideale pentru spalarea rufelor, igienei personale si a animalelor, ingrasamant natural dar si pentru obtinerea de solutii pentru curatarea casei. Da, da...si eu tot wow as spune! Eu chiar le refolosesc daca nu am spalat rufele la temperaturi mari.

Sunt extrem de multumita, culoarea rufelor este mai intensa sau cel putin nu se decoloreaza la fel ca inainte, dermatita lui Lu e tinuta in fraus. Asa ca Nucile de spalat +  hidratare intensa cu unt de shea nerafinat(cumparat de la Reka) aproape ca l-au vindecat. Cred ca juma' de kil mi-au ajuns mai bine de 4 luni asta in conditiile in care nu trece o zi fara sa spal.

Cautand cel mai bun pret am descoperit un magazin destinat numai si numai nucilor de sapun. Tot acolo puteti gasi raspuns la toate intrebarile voastre. Mai mult decat atat pana in 30 Aprilie puteti beneficia de o oferta foarte atragatoare, cel putin eu sunt tentata.

Asa ca da un ochi si tu AICI

Ce parere aveti? Macar curiosi sunteti?

7 comentarii:

Loriana on 19 aprilie 2010 la 08:43 spunea...

Eu am spalat cu nuci de sapun, Lore, si mi-au placut. Singurul dezavantaj a fost ca rufele albe nu ieseau perfect albe :). Asa ca am gasit un inalbitor natural (zic ei ) praf, pe care il adaug la rufele albe. Spre rusinea mea, inca nu am renuntat definitiv la detergent, spal alternativ, dar...sunt pe calea cea buna :)

Anonim spunea...

Eu am trecut pe nuci lichide ;O)

brishtara on 19 aprilie 2010 la 23:59 spunea...

Probabil te referi la sarea inalbitoare. Insa ea poate fi inlocuita si cu bicarbonat turnat in compartimentul de detergent. Are mai multe indicatii: inalbeste/dezinfecteaza/indeparteaza calcarul. :)

Iar la clatire: otet :)

Anonim spunea...

eu spal cu nucile de sapun la 40 grade pun o lingura de bicarbonat 10 grame nuci de sapun si 5 kg haine murdare albe si ies OK.Sunt multumita
Nu sunt multumita insa la a 2-a spalare cu acelas saculet de nuci...Deci nu merg 2 spalari cu aceleasi nuci chiar daca am marit temperatura de spalare !!! Nu sunt multumita !Desi in prospect spune ca se poate spala de 2 ori cu acelesi nuci.

brishtara on 3 august 2010 la 01:36 spunea...

Anonim,

eu de obicei nucile folosite le adun intr-un saculet si le refolosesc la perdele sau materiale doar purtate dar nu cu adevarat murdare.

De exemplu daca fiul meu se uda acel tricou merge la spalat. Dar daca il dadusem cu putin inainte e de nuci deja folosite.

Am facut insa un sapun de rufe care contine nuci de sapun si cel putin manual e excelent

Sper ca ti-am putut fi de folos :)

lidia on 29 noiembrie 2011 la 09:30 spunea...

adauga pe langa nuci in tava de detergent bicarbonat de sodiu, atat pentru rufele albe cat si pentru cele colorate, le va face mult mai albe

Nely Ioana on 6 iunie 2012 la 16:49 spunea...

Pentru spalatul pe corp cum le folositi?

Trimiteți un comentariu

Au purtat vorba aici:

 
Create your own banner at mybannermaker.com!
Jovis – homemade beauty Create your own banner at mybannermaker.com!
ActivitatiCopii.ro

"Doar in brate!" Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino