Cautam alternative bio, ecologice, organice

Photobucket

vineri, 16 aprilie 2010

Cum sunt si cum sa nu fiu!


PhotobucketStiu ca sunt aiurita, impulsiva,pasionala cateodata chiar naiva...dar mai bine asa decat :

  • infumurata, caci infumuratii nu aud altceva in afara de laude ..
  • sau sa fiu ingamfata caci pentru ingamfat ceilalti oameni nu sunt decat niste admiratori de-ai lui...
  • sau egoista caci egoist fiind nu mai poti spera nimic daca singura dragoste ce se mai gaseste in tine este doar dragostea de tine insuti/insati.
  • sau efectiv rea, de ce nu rea? un om rau musca doar din simpla lui  placere...Am invatat ca e tare  imprudent sa dai lumii dreptul sa iti faca putin rau. Profita imediat.
Eu sunt doar curajoasa, caci curajul nu consta in a te duce sa lovesti in purtatorul altor adevaruri.

Cea mai frumoasa fata din lume nu poate da decat ceea ce are. Mie imi ajunge!

15 comentarii:

Anonim spunea...

Love you!

brishtara on 17 aprilie 2010 la 00:07 spunea...

Asa naiva?

Anonim spunea...

Tocmai de aia! Ce m-as face fara tine asa naiva?

brishtara on 17 aprilie 2010 la 00:16 spunea...

Nu stiu, "ai muri de foame"?

Anonim spunea...

Sunt sigura ca as muri de foame! De foame de cunoastere. Si de sete. Dar niciodata de ciuda ;O)

brishtara on 17 aprilie 2010 la 00:40 spunea...

Ei bine, un lucru iti pot spune draga Anonimule, am invatat sa nu mai ascult ca sa pot auzi. Asta e sigur...

A. G. on 17 aprilie 2010 la 05:04 spunea...

Cred ca la postarea asta o sa fie numai comentarii "Anonime"...hihi.....ce este amuzant este ca atunci cand scrii fara identitate ceea ce scrii te demascheaza....citesc comentariile si mi se par mai interesante decat postarea in sine.Super!Un lucru amuzant intr-o zi teribila pentru mine.Merci pentru zambet Lore

brishtara on 17 aprilie 2010 la 11:23 spunea...

Mda, ma uitam la stiri si nu sunt incurajatoare :(

Cat despre postare a fost cu directie, iar comentariile cat se poate de spontane Si pe mine ma amuza.

Idee e ca multi se inseala asupra rolului inteligentei, caci efectiv nu tin cont de substanta omului si neglijeaza fiinta. De aceea eu refuz sa judec un om dupa formulele care ii justifica hotararile. E simplu: daca vad un om care merge spre casa nu stiu daca se indreapta spre cearta sau spre dragoste. Il pot judeca doar privindu-l si de ajuns sa imi pun intrebarea: ce fel de om este? Cat trebuie si de cat timp e nevoie sa cunosti un om? La urma urmei omul se indreapta spre ceea ce simte inclinare.

Si daca tuturor ne place Micul Print imi permit sa il citez pe Exupery:

" Nu cunoastem decat ceea ce imblinzim. Iar oamenii nu mai au timp sa cunoasca nimic. Cumpara lucruri gata facute de la negustori. Si cum nu exista negustori de prieteni, oamenii nu mai au prieteni"

Loriana on 18 aprilie 2010 la 07:35 spunea...

Lore, sa fii mereu asa cum esti, pentru ca-mi amintesti constant ca pe lume mai sunt si prieteni adevarati...

Loriana on 18 aprilie 2010 la 08:21 spunea...

te asteapta un premiu la mine pe blog!

Anonim spunea...

Salut!!! Sunt Vlad de la Radio Whisper(anti manele) un radio dedicat bloggerilor si celor din jur,felicitari pentru blog chiar este frumos,incep sa il citesc cu drag, noi cei de aici de la radio whisper promovam articole la diversi bloggeri si astazi am promovat un articol de-al tau am spus si sursa de unde vine articol am deschis si un subiect pe acest articol, noi o sa iti adaugam link daca ai avea placerea si ai dori sa ne promovezi adica sa ne sustii cu acest proiect de radio, si ne gandim sa iti luam un interviu, adica vrem sa luam interviu la multi bloggeri, sa vedem cum gandesc,noi suntem aici on cu muzica pentru voi vrem sa facem o treaba mare si fara tine si fara bloggeri nu putem de asta trebuie sa ne ajutam unul pe altu,Suntem Respectosi,ajutam unde este nevoie si am dori sa vorbim poti adauga id-ul nostru radiowhisper_com sa vorbim mai schimbam o vorba,o ideie etc si suntem alaturi de tine si la bine si la rau iti multumesc pentru timpul acordat, vorbim pe meseneger pe id-ul radiowhisper_com sau ne poti scrie pe radiowhisper_com@yahoo.com Speram sa facem o legatura intre acest blog minunat si intre radio whisper.Respect!Cu stima Vlad! O Zi Buna!Speram sa facem o legatura intre acest blog minunat si intre radio whisper.P.S:(Avem nevoie de oameni in radio sa fim cati mai multi sa facem o echipa mare cred ca ai un talent aparte si poate ai vrea sa ne ajuti in domeniul care iti place tie) Nu am scris site-ul sa nu zici ca facem spam e un mesaj adevarat si gandim inainte de-a scrie!

brishtara on 21 aprilie 2010 la 00:13 spunea...

Alina, bag seama ca te-ai inselat :))

brishtara on 21 aprilie 2010 la 00:13 spunea...

Loriana multumesc din suflet

A. G. on 21 aprilie 2010 la 03:35 spunea...

Hihi.Ba nu.Lori venise sa ti dea premiu.Sic!

brishtara on 22 aprilie 2010 la 00:08 spunea...

Loriana, bag seama ca tu imi rasplatesti naivitatea?! Sau ai chef sa te joci cu timpul meu? Data viitoare itit te voi premia dar cu conditia sa linchezi catre trizeci :))

Trimiteți un comentariu

Au purtat vorba aici:

 
Create your own banner at mybannermaker.com!
Jovis – homemade beauty Create your own banner at mybannermaker.com!
ActivitatiCopii.ro

"Doar in brate!" Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino