Cautam alternative bio, ecologice, organice

Photobucket

vineri, 2 aprilie 2010

E tot mai aproape Iepurasul


PhotobucketDraga Ralus,
Photobucket

primesc cu draga inima aceasta floare. Ma bucura, ma insenineaza si ma ajuta sa imi recapat optimismul. Si parca nu ar fi de ajuns, imi  trimiti si o blogo-nbratisare, ca semn ca esti pe aproape mereu. Iti multumesc din suflet.

Tot din suflet daruiesc si eu aceste minunate premii:

1. unei mamici purtatoare de la care am invatat foarte multe lucruri si a fost alaturi de mine: Reka
2. unei prietene care mi-a dat curaj sa reincerc autodiversificarea: Dahnah
3. sa nu uitam de Cristina careia nu stiu cum sa ii multumesc pentru faptul ca a raspuns fara pic de ezitare propunerii mele de colaborare. Sper din toata inima sa ajungi o marca extrem de cunoscuta.
4. Manufacturii Lorelai pentru ca e finuta si are asa idei minunate cand vine vorba sa sapunuri.
5. si pentru ca intotdeauna mi-a facut placere sa te ascult, sa te citesc...primeste aceasta floare draga Monalicious

1 comentarii:

réka on 3 aprilie 2010 la 08:39 spunea...

Multumesc mult pentru premiu. Foarte dragut din partea ta. Sarbatori fericite!

Trimiteți un comentariu

Au purtat vorba aici:

 
Create your own banner at mybannermaker.com!
Jovis – homemade beauty Create your own banner at mybannermaker.com!
ActivitatiCopii.ro

"Doar in brate!" Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino