Cautam alternative bio, ecologice, organice

Photobucket

sâmbătă, 6 februarie 2010

Manufactura Lorelai - SHOP






Merita dat un ochi pentru iubitorii de bio pe  www.manufacturalorelai.ro  pentru a simti atingerea magica a naturii!
Sapunuri 100% naturale, fabricate manual din ingrediente alese cu grija. Rasfatul suprem pentru trup si suflet. Sapunul Lorelai. SIMPLU. NATURAL. ALTFEL

Lorelai are si o surpriza  atractiva pentru voi!



n.b.: urmeaza si un review imediat ce primesc sapunurile ce intentionez sa le cumpar. Pana si mie imi este greu sa cred ca revin la sapunurile solide pe care le-am evitat anii de zile, dar tentatia e prea mare . Desi imi este atat de greu sa ma hotarasc intre Senzatii si Cafeaua Dementa, Lapte cu Miere sau Fulgusoara parca as vrea si un Perfect Gentalman dar sa renunt la Magia Cafelei? :D  Uffff! 

2 comentarii:

Loriana on 6 februarie 2010 la 10:17 spunea...

Multumesc, Lore, pentru sprijin si promovare :)
Daca la mine se simte atingerea magica a naturii, la tine se simte atingerea magica a prieteniei!

brishtara on 6 februarie 2010 la 11:26 spunea...

Draga Loriana, e felul meu de a sprijini orice mamica care doreste sa isi petreaca cat mai mult timp acasa langa copil. Orice mamica care gaseste o modalitate de a castiga cinstit!

Felicitarile mele!

Trimiteți un comentariu

Au purtat vorba aici:

 
Create your own banner at mybannermaker.com!
Jovis – homemade beauty Create your own banner at mybannermaker.com!
ActivitatiCopii.ro

"Doar in brate!" Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino