Cautam alternative bio, ecologice, organice

Photobucket

vineri, 12 februarie 2010

Sapunuri BIO? Asa Da~


Un mic secret va impartasesc: nu am mai folosit sapunuri solide de mai bine de 10 ani. Mda, acele sapunuri care usuca pielea de simti ca strange, lasa deasupra apei zoale, pentru spalarea parului nici gand sa poata fi folosite.

Cum am cunoscut-o pe Lorelai? Scrisese parca un coment si imi ramase intiparit in minte avatarul atat de original, de frumos. Am incercat  cateva dintre sapunurile ei si sper in timp sa le achizitionez pe toate. Atat de mult imi plac incat indraznesc sa ii propun si alte variante de sapunuri care ar putea impresiona la fel de mult.

Acestea au ajuns frumos ambalate  exact ca in imaginile de pe site.

Ador Cafeaua ei Dementa! E cel mai abraziv, revigorant cu o aroma intensa de menta. care parca imi inhiba centrii agresivitatii. As sta o zi intreaga cu nasul in acest sapun fara sa ma satur. Foarte important: face multa spuma, pielea ramane hidratata, atat de hidratata incat nici nu mai simt nevoia sa folosesc nici un fel de crema pentru maini. Fantastic!

Pentru copiii folosesc Fulgusoara, un sapun cu un miros abia perceptil...cum miroase totusi? A curat! Se simt petalele de galbenele cand ma spal pe maini si ador asta. Copiii se distreaza, cred ca ii gadila :)

Curioasa de cum se comporta parul , am incercat Perfect Gentleman( e al sotului, dar noah!) si sub dus in timp ce imi spalam pletele linistita,  ma trezesc cu un kil de spuma in cap si varfurile incalcite. Eram disperata caci balsamul era in celalalt colt al baii iar asa zisul meu moment de relaxare avea sa se transforme intr-un cosmar. Agitandu-ma plina de spuma sub dus parul singur s-a descalcit si limpezit devenind atat de moale si matasos. Dupa uscarea parului a prins 1 tona de volum, asa cum nu am patit niciodata, s-a aranjat perfect de parca tocmai  iesisem de la un salon de frumusete, nu de la dus. Straluceste mai ceva cadupa tratamentele cu fancy tansy bancy gloss.

Preturile in comparatie cu alte sapunuri bio sunt mai mult decat  rezonabile, iar cumparand direct de la Lorelai nu faceti decat sa sprijiniti direct producatorii de hand made. Magazinul ei e super usor de accesat, ingrijit si primitor.

www.manufacturalorelai.ro

si ultimele sapunele:

www.manufacturalorelai.blogspot.com

Multumesc din suflet!

4 comentarii:

Anonim spunea...

Astea sigur nu sunt de mancat? Arata atat de bine!!! si pot fi facute in casa? :O wooow

poop cu drag! Andreea

Loriana on 23 februarie 2010 la 18:45 spunea...

La asemenea laude, eu ce sa mai zic? Daca sapunurile faute de mine pot aduce un zambet de placere, sau o clipa de relaxare, atunci merita tot efortul!

Mirabela on 28 octombrie 2010 la 17:12 spunea...

Si mie mi-au placut aceste sapunuri foarte mult. As vrea totusi sa fac o corectie, sper sa nu se supere nimeni. Eu stiu ca bio inseamna certificat, adica sapunurile ar trebui sa fie facute din uleiuri vegetale si esentiale certificate. Eu le consider mai degraba naturale, asta nu inseamna ca sunt mai putin bune.

brishtara on 10 noiembrie 2010 la 09:45 spunea...

AI DREPTATE. Am inceput sa inteleg si sa fac diferenta mai bine :)

Trimiteți un comentariu

Au purtat vorba aici:

 
Create your own banner at mybannermaker.com!
Jovis – homemade beauty Create your own banner at mybannermaker.com!
ActivitatiCopii.ro

"Doar in brate!" Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino