Cautam alternative bio, ecologice, organice

Photobucket

marți, 9 februarie 2010

Lumanari BIO de la Ecodecolight






De cand cu bloggareala seara mi-o petrec rasfoind pe ici pe colo sperand sa mai invat sau de ce nu sa descopar ceva. Ei bine, am fost norocoasa  sa o cunosc pe autoarea blogului http://eco-deco-light.blogspot.com/ unde aceasta pe langa postarile foarte interesante si produce lumanari 100 % BIO.


Eu in sinea mea imi imaginam ca e floare la ureche, adica comand si gata. WRONG! M-am trezit cu o cascada de intrebari, ca de ecemplu: care este starea generala a familiei, daca am probleme respiratorii, daca alaptez (asta ca nu cumva sa scape vreun ulei care sa scada lactatia) sau daca urmez vreun tratament homeopat in prezent. Concluzia: poate turna lumanari personalizate, in functie  de nevoile sau gusturile clientului. Aceste lumanari sunt folosite cu succes in aromoterapie.

Astazi am primit pachetul si marea a fost mirarea sa constat ca mirosea prin carton! Miroase atat de placut inca in camera si nici nu am aprins lumanarea. Am mentionat ca e BIO ? Ei bine da si e nemaipomenit, caci tocmai ce citisem pe alte doua bloguri cat de periculoasa este  parafina si cat e de important sa o evitati cu atat mai mult cu cat ea se gaseste si in compozitia foarte multor produse cosmetice sub diferite denumiri.

Aici puteti citi despre parafina:
Lumanari din parafina - Categoric NU!

Pe langa asta in pachet mai era un  saculet de panza special pentru a parfuma subtil incaperea, dintr-un amestec de felii de portocala uscata, roscove si castane. De cate ori ating saculetul, care sincer mie teama sa il deschid prea mult, simt o binecuvantata mireasma proaspata si revigoranta care ma invaluie, ma binedispune si ma incarca cu energie. Fetita mea isi exprima deasemenea incantarea prin sunete nespecifice :))

Cu alte cuvinte, aici e shopul: www.ecodecolight.com unde puteti vedea ce lumaranele frumoase mestereste doua maini dibace. :)


^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

3 comentarii:

alexandra on 11 februarie 2010 la 15:21 spunea...

wow ce fain
ador lumanarile parfumate dar mi-e teama sa nu fie toxice pentru bebe astea din magazine
suer fain!!! vreau :D

Cristina on 11 februarie 2010 la 15:55 spunea...

Alexandra, te asteptam cu drag in magazinul nostru. Iar in ce priveste toxicitatea - zero, deoarece sunt naturale, ecologice 100%.

Ca sa te asiguri, te rog intra si pe blog si vei gasi descrisa amanuntit reteta pe care o folosim: ceara de palmier, de albine, ulei de palmier, uleiuri esentiale, fitil din bumbac 100%, fiecare in articol separat.

Si noi avem o fetita si de aceea am purces pe aceasta cale.

Numai bine!

Cristina on 11 februarie 2010 la 15:58 spunea...

Si pentru ca am scris de cum am vazut articolul, dar nu s-a finalizat, iti multumesc din nou pentru articol, promptitudine si cuvintele frumoase...

Trimiteți un comentariu

Au purtat vorba aici:

 
Create your own banner at mybannermaker.com!
Jovis – homemade beauty Create your own banner at mybannermaker.com!
ActivitatiCopii.ro

"Doar in brate!" Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino