Cautam alternative bio, ecologice, organice

Photobucket

duminică, 31 ianuarie 2010

Tzrrrr, tzrrrr...Teapa? Poate, dar nu azi!


Tzrrrr  Tzrrrr suna astupat telefonul sotului dintr-un buzunar. Ma uit la numar, nu il recunoasc dar raspund. La capatul celuilalt fir un domn se prezinta ca fiind angajat la Cosmote, se intereseaza daca al meu e numarul de telefon si infirm asigurandu-l ca e al sotului. Urma sa ma anunte ca de astazi s-a incheiat contractul cu ei iar in urmatoarele 6 luni sotul meu beneficiaza de discount de 50 % la abonament, 2000 de minute in retea si....si...
( - face o pauza si ma intreaba: de cate minute nationale a beneficiat sotul?
  - 130 parca raspund eu nesigura
  -  da) apoi continua...trebuie sa tastati in acest moment un cod, fiti atenta ca il dictez iar la sfarsit veti primi un mesaj de confirmare de la Cosmote cum ca noua oferta a fost validata
   - acum sa tastez? chiar acum?( vorbea repede si de abia reuseam sa il urmaresc)
  - da!! *444*123*7...
   Eu in timp ce introduceam codul incerc sa ma desmeticesc si il intrerup:
  - dar de ce pe ecran nu mi-a aparut numarul de la Serviciu clienti?
  - pentru ca liniile au fost ocupate si v-am sunat tot de pe unul din numerele noastre disponibile
  - cred ca totusi cel mai corect ar fi sa vorbiti direct cu sotul meu. Va contacteaza de indata ce se trezeste. Multumesc....si am inchis.

Nu imi ceruse numele complet, adresa, cnp in plus astfel de contracte sau prelungiri nu se incheie niciodata telefonic ci la un magazin partener. Prima data numarul imi atrasese atentia apoi faptul ca in mod normal nu ar fi discutat cu mine daca telefonul si numarul nu imi apartineau. Iar azi e sambata, nu cred ca aveau program.

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Am sunat o prietena apoi la Serv. Clienti unde mi s-a confirmat ca am scapat de o mare teapa. Acel cod care mi-l dicta era unul de reincarcare a cartelei lui telefonice si tinand cont ca noi avem abonament  putea incarca pana la 100 de euro. Mi-a sugerat sa fac o plangere la politie si una la un magazin Germanos. Sincer , m-am enervat! Ma asteptam sa ii restricioneze numarul, dar nu au facut-o! Pana la urma de ce? Si ei ar avea castig din zeama asta, nu.

Un alt semn de intrebare?! De unde stia individul ca astazi se incheia contractul sotului? Ce credeti?

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Am luat telefonul meu si l-am sunat pe individ. Tremuram de nervi. Nu l-am injurat, nu am ridicat tonul, insa daca mai are o urma de decenta sper macar sa ii dea de gandit vorbele mele! (Viseeee)

Deci aveti mare grija!!!

n.b.: Se poate intampla si in alte retele. Asa ma asigurase operatoarea de la Cosmote!

11 comentarii:

Rox on 31 ianuarie 2010 la 09:37 spunea...

S. a patit-o si el, dar la Vodafone. Numa' ca el din fire e spontan, a facut "legatura" imediat. Asa ca l-a luat pe tip la intrebari pana a inchis ala de buna voie!

brishtara on 31 ianuarie 2010 la 22:53 spunea...

Doamne e incredibil. Ce a faceam eu daca ma fura, ca altfel nu pot spune. Doamne fereste! Si ma intreb de unde stiu ca ai abonament sau de unde stia ca L si-a incheiat contractul? Sa fie chiar angajati Cosmote? Adica angajati care au acces la baza de ddate?

ralus on 1 februarie 2010 la 12:56 spunea...

Si almeu sot a patit-o, pe Orange. dar el a vorbit calm, calm si mult, desi se prinsese de poanta.
mai nou nici comenzi pe net nu fac, daca nu e conexiune sigura cu https si mi se cere cnp-ul

Micul Artist on 3 februarie 2010 la 18:24 spunea...

Bine ca nu ai facut ce a zis "operatorul" :).

brishtara on 6 februarie 2010 la 00:58 spunea...

@ralus, la ce te referi cu conexiunea sigura cu http. Eu cumpar mult de pe net si nu as vrea sa o patesc.

@photograph, da...era si rr-it. Ma enerva efectiv de cand deschisese gura.

Anonim spunea...

Ce tâmpenie! Și noi am renunțat la toate rețelele pentru Cosmote, practic nu vă pot spune cât de mult a scăzut factura, dar nu mi s-a întâmplat asta niciodată în nici o rețea. Am primit doar sms-uri din alea că am câștigat nu-ș ce mari sume de bani sau premii, pe care evident, le-am șters îndată. Cam ciudat că știau la ce dată expiră contractul, eu cred că ori e angajat cosmote, ori a aflat altfel. Bine că nu ai tastat codul, noi obișnuim să încărcăm cartela mamei mele de la noi dar tot prin serviciul clienți, totuși nu văd de ce nu s-ar putea fura în felul ăsta, dacă individul cunoștea datele. Cred că ar fi bine să faceți plângere la poliție, cine știe ce alte date mai are...

Camelcutza on 11 februarie 2010 la 12:02 spunea...

In primul rand, in cazul in care ai probleme cu cosmote-ul mergi la un magazin cosmote (reprezentanta), nu germanos. Daca nu ai mag reprezentanta, mergi la un internity, nu la germanos. Cei de la germanos nu sunt in stare sa incaseze cum trebuie facturile, daramite sa faca o reclamatie ca lumea. Prelungirea contractului se face automat daca nu ai depus cerere de reziliere, in ziua in care ai implinit perioada contractuala. Adica telefonul nu se deconecteaza, continui abonamentul pe care l-ai avut, doar ca poti oricand inchide abonamentul fara sa mai platesti taxa de reziliere. Daca te sunt de la relatii cu clientii, mereu iti apare nr lor: 1234, sau 0766121234. Toate astea ti le spun in calitate de fost anagajat cosmote. Iar cei care se tin de fraude, sunt dealeri (au acces la baza de date a abonatilor cosmote).

Camelcutza on 11 februarie 2010 la 12:06 spunea...

Numarul poate fi restrictionat in urma unei plangeri scrise, e o procedura complicata. Cand lucram eu la cosmote, primea zilnic cate un angajat mesaj din acesta, si le inchideam cate 10 numere zilnic...Compania trimite frecvent sms-uri cu avertizari, dar pe acestea nu le citeste nimeni...

Anonim spunea...

cei care suna , o fac de pe o cartela ppy, nu de pe abonament. in romania cand iti cumperi o cartela, nu ti se cere buletinul, deci nu o inregistreaza cu numele tau. din cauza asta sunt aceste fraude, pentru ca nu ai cum sa afli carei persoane ii apartine acel numar. in alta tara iti cer buletinul, pasaportul cand vrei sa cumperi o cartela

Anonim spunea...

tocmai am fost contactata de acel numar , curios este ca primesc doar bipuri , m-am amuzat putin pentru ca atunci cand a sunat mi-a aratat ca ma suna un prieten din agenda mea si cand am intrat sa verific imi arata numarul 0766121234 , mi se pare foarte urat si imatur sa faci glume de genul , dar ce pot spune .. suntem in Romania , sper doar sa nu ma mai bazaie (am adaugat numarul la lista de respingere si tot ma poate contacta)

Anonim spunea...

Confirm si eu ciudatenia si confirm frauda (teoretic)
... (deoarece eu nu recunosc a fi initiat aceste apeluri frauduloase si nu merita sa banuiesc ca alti membri din familie/prieteni ar face asta deoarece proba declaratiei mele seamana inuitiv a frauda, deci nu va certati cu cei apropiati ca nu cred ca sunt vinovati).

Deocamdata nu are cine sa-mi faca dreptaete, deoarece nu stiu sa existe solutii! ... dar ...Cum spune tata ”totul pana la proba contrarie”, poate cineva va citi mai cu atentie si cu interes acest mesaj. Multumesc Softpedia si celor care au scris pana acum!

Sunt abonat ORANGE. Langa cele doua 1234 Enjoy apeluri care apar pe factura, care sunt initiate la interval de maxim 1 minut , in cateva secunde este apelat un cosmote, deci apare si un al III-lea numar de cosmote adica 0766121234 care dureaza cam 3 minute si ceva dar pentru care nu am fost taxat deoarece am ceva minute in alta retea. deci taxa a suportato ORANGE
Ce este si mai ciudat ca am o cartela asociata abonamentului care desi avea doar 1 euro credit (incarcata la circa 3 zile dupa cei doi euro luati de abonament de ”baietii veseli”), era bombardata cu mesaje de la serviciul 342, sau 770 de tonuri de asteptare activate, pastrare , expirare, reactivate. ( la expeditor era lipsa nume) si asta imediat dupa ce am facut o reincarcare cu acel euro pe cartela pre-pay de pe abonamentul meu.

Concluzia mea este ca Orange are mari probleme cu ”baietii veseli” deoarece atunci cand faci vre-o plata de factura sau un transfer de credit ”baietii veseli” au acces neconditionat in serverele orange! ... si te poti astepta la orice surpriza, deoarece frauda se face in eter cu aparatura de emisie receptie, codare si decodare la care accesul este de superprofesionalism.
... ”baietii veseli” pot fi firmele copartenere ORANGE, firmele concurente sau ”terte piraterii”, sau vre-o cartita chiar din interiorul Orange.

Trimiteți un comentariu

Au purtat vorba aici:

 
Create your own banner at mybannermaker.com!
Jovis – homemade beauty Create your own banner at mybannermaker.com!
ActivitatiCopii.ro

"Doar in brate!" Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino