Cautam alternative bio, ecologice, organice

Photobucket

sâmbătă, 2 ianuarie 2010

Plita de gatit


Dupa ce tot imprumutasem de la o vecina o plita, care are tot felul de lucruri mostenite de la parinti, de negasit prin magazinele zilelor noastre...cum spuneam, dupa ce tot imprumutasem si deja imi era rusine caci toamna la coptul vinetelor, ardeilor grasi si alte legume avea la fel de multa nevoie de ea, poate mai multa. Tot ma rugasem de taica-meu sa imi faca si m-a tot amanat, pana cand am descoperit intamplator blogul lui Catalin, un artist desavarsit dupa umila mea parere, un artist care se joaca cu fierul si il transforma in util/frumos .


As fi putut sa ma bucur mai repede de ea, dar intervenisera internarile mele repetate cu Lu, si dupa Craciun o aveam in mana si credeti-ma e mult mai misto decat in poze si nu mi-o imaginez decat in aceasta marime a regilor, pe care sa incapa lejer trei vinete a cate trei kile fiecare.






 Crocanta la exterior, suculenta la interior...o nebunie!

Multumim din suflet!

Ah, daca aveti idei de ce as putea pune acum iarna la copt, nu ezitati sa scrieti. Urmeaza frigarui cu ciuperci si piept de pui. Alte idei?

5 comentarii:

Anonim spunea...

peste, mititei din carnita de pui, oua,

Anonim spunea...

rosii coapte, scoasa pulpa si amestecata cu pesmet si usturoi, apoi pus la loc, presarat cu parmezan si putin ulei de masline. Super!

iron on 3 ianuarie 2010 la 11:15 spunea...

ma bucur ca-ti place si ca o folosesti, multumesc pt idee cred ca am sa mai fac, chiar si noi avem nevoie de una

brishtara on 3 ianuarie 2010 la 18:22 spunea...

sunt foarte incantata iron. Sper sa ai cat mai multe comenzi.

Multumesc si pentru retete :)

Anonim spunea...

E geniala. Se pot face turtite pentru Craciun sau lipii pentru shaorma. Ori cartofi taiati rondele subtiri cu sare ( chips-uri de casa fara ulei)sau chiar ciupercute. Si eu faceam pe soba la Brasov... de dragul vremurilor alea mai ca mi-ar trebui si mie o plita.

Trimiteți un comentariu

Au purtat vorba aici:

 
Create your own banner at mybannermaker.com!
Jovis – homemade beauty Create your own banner at mybannermaker.com!
ActivitatiCopii.ro

"Doar in brate!" Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino