Cautam alternative bio, ecologice, organice

Photobucket

sâmbătă, 21 noiembrie 2009

Cum (nu) evolueaza Lucas


Ma simt undeva la capatul puterilor, dar cand isi ridica privirea si se intalneste cu a mea , imi zambeste dulce si spoi continua sa suga. Dupa ce am iesit din spital, la vreo 3-4 zile a inceput sa faca din nou febra, incepand de la 37.5 si a ajuns azi dimineata la 39,4 dupa ce ii administrasem Novocalmin supozitor in urma cu 30 de minute cand avea 38.8 C. Asta se intampla undeva la 5 - 5.30 AM

L-am luat si i-am facut baie cu apa la 35 de grade pana i s-a incretiti pielea pe maini. I-am mai pus un Paracetamol supozitor si in jurul rei 7 avea 38,2.

Are o tuse productiva, nu ii curge nasul, ii erupe un incisiv, otita nu mai are, la plamani e curat. Gatul e rosu, dar fara puroi si amigdalele foarte inflamate. Tratamentul homeopat vad ca nu il tine in frau.

Ce parere aveti? Ce ma sfatuiti?

Spitalul din Orastie e micut si nu ma bazez pe profesionalismul lor. Cel din Deva e jegos cu un personal infect si nici pe profesionalismul lor nu ma bazez. Plus ca daca ar trebui sa erg la consultatii gen reze, ORL...trebuie sa merg in alta cladire care se afla la 15 minute prin frig si un puhoi de oamenii care se invart in jurul spitalului.

Ce sa fac???? Ajutati-ma cu orice sfat! Sunt disperata!

37 comentarii:

emese badina on 21 noiembrie 2009 la 09:02 spunea...

Lore, imi pare tare rau sa aud ca nu va merge bine.
Chiar aseara ma gandeam la voi si ma intrebam de ce ati stat pana la urma la spital ca din cate am citit pe blog mi-am dat seama ca in afara de faptul ca ai ajutat tu cateva mamici sa-si puna copii pe picioare ptr, Lucas nu s-a facut mare lucru. Aici mergi in spital cu o banala chestie si pleci de acolo cu alte 5 la pachet.
Eu te-ai sfatui sa vi la cel putin la Timisoara ca sa faca nicste investigatii primare mai serioase. Pediatrul nostru este prof. Ilie Constantin, seful clinicii de pediatrie Bega (care este si maternitate). Omul este super profi si sunt convinsa ca ar gasi "vinovatul" pentru febra lui Lucas. Conditiile la spital sunt absult infioratoare si aici insa exista aparatura si pesonal ceva mai calificat.
Dar daca ar fi vorba de copilul meu a-si merge direct la Szeged, la clinica universitara de acolo. Se ajunge prin Crucea Malteza si fiind vorba de copil nici preturile nu sunt atat de mari.
In rest nu stiu ce sa zic. Voi pe langa lapte cum stati cu mancatul???

Revin ca Anais plange

brishtara on 21 noiembrie 2009 la 09:31 spunea...

La 6.00 eram cu diazepamul in mana sa ii pun intrarectal. Avea 39,4 dupa ce cu jumate de ora sau mai bine i-am administrat Novocalmin.

Si eu ma gandesc sa merg intr-un centru Universitar, dar e greu de crezut, dar in momentul asta nu imi permit, nu am de unde sa ma imprumut caci nu stiu cand pot inapoia banii si nici nu am rude sau prieteni apropiati in TM. Si nimeni nu te baga in seama fara un ban in buzunar.

emese badina on 21 noiembrie 2009 la 12:23 spunea...

lore, lore, lore!!! e vorba de sanatatea copilului tau si poate chiar de viata lui. doctorul de care iti spuneam e un tip nsuper ok. la cabinet o consultatie costa 50 RON iar daca mergi la spital nu e din ala care are pretentii. omul ia doar de la cine stie ca poate sa-i dea fara ca sa i-a de exemplu de la gura respectivului copil sau sa indatoreze familia. e chiar super misto doc. el m-a crescut si pe mine mare si sanatoasa. iar in ceea ce priveste restul de personal din spital am inteles ca sunt ultra monitorizati video si ca nu pot misca nimic. a fost o prietena acum 2 sapt cu juniorul ei in spital (laringita) si mi-a zis ca-i daduse 20 lei la asistenta sefa in buzunar (erau doare ele fara alti martori) si dupa o ora a venit doctorita de garda cu banii si i-a batut obrazul zicandu-ibca aici nu este ca in alta parte. apoi a luat medicamente de la farmacie si a fost certata si pentru acest gest spunandu-i ca ei au tot ce le trebuie pentru pacientii lor. asa ca nu ai de ce sa mai stai pe ganduri. hai cu Lucas si te i-au pe buletinul meu ;-)))

iuliana gheorghe spunea...

Lore,nu mai sta !Du-te undeva cu copilul ! Pentru ce spui tu ca are el,tratamentul homeopat e clar depasit !Cred ca are nevoie de un antibiotic injectabil...Du-te sa ti-l indice cineva si,daca te descurci,parerea mea e ca cel mai bine ar fi sa il administrezi acasa !Eu am evitat intotdeauna spitalul de orice fel.Acasa am reusit sa imi tratez intotdeauna fetita foarte bine si fara complicatii,chiar in conditiile in care a avut Pneumonie ac.pentru care am refuzat o internare in sectia ATI a Spitalului de Pediatrie.Insa ai nevoie de un medic bun care sa-ti indice tratamentul corect !
Lasa-te ajutata ! Ai nevoie !Sanatate si incredere !

Anonim spunea...

Lore, eu nu pot decat sa te imbratisez si sa ma gandesc la voi cu ganduri bune, de curaj si putere sa gasiti calea cea buna spre insanatosire.
Madi

Anonim spunea...

incearca sa ii scazi febra cu remediul babesc ... sosete inmuiate cu otet in picioruse si neaparat investigatii amanuntite.
eu zic ca febra e semn de infectie iar tratamentele homeopate in cazul asta sunt prea slabe. sanatate multa!

brishtara on 21 noiembrie 2009 la 16:14 spunea...

Emese, trimite-mi numarul tau de tel.

incerc sa dau de medicul care mi l-ai recomandat si nu raspunde :((

Lucas face febra si peste Novo si peste Paracetamol...nu stiu ce sa mai fac...de cine sa mai ascult..............inebunesccccccccccccc

emese badina on 21 noiembrie 2009 la 18:04 spunea...

Incearca si la doctorita Malai, daca nu raspunde Ilie Constantin sub nici o forma.0723 350 269 sau 0256 491 933. eu nu am fost nicodata la ea insa are cel mai mare cabinet din TM si am multe prietene care merg la ea. dar insista la Ilie Constantin. trebuie sa raspunda pana la urma.

Rox on 21 noiembrie 2009 la 18:05 spunea...

@Lore, clinica particulara nu exista?

Deja mi se pare prea mult: novocalmin - total neindicat la copii asa mici, diazepam samd Iar astea combinate cu homeopate!!Hm.....

Tu esti speriata de convulsii, stiu, te inteleg.
Dar, calmeaza-te!

VSH marit inseamna infectie in organism.Deci, prin febra corpul lupta.

Te trimit la niste subiecte de pe forumuri sa citesti experiente cu febra mare si este 8 zile.

Sanatate multe,multa si nu dispera!"Buretelul" absoarbe tot si nu ii imbunatateste starea.Imbunatateste-o pe a ta si se va schimba si a lui.
Alapteaza, ofera-i sucuri naturale cu vitamina C - portocala, ananas, mandarina si alimente bogate in Fe - banana, broccoli samd Si 2-3 guri daca ia din ele e f bine!

Anonim spunea...

Lu avea iar febra 40.Lore s a dus la spital cu el azi dupamiaza.Deocamdata nu stiu mai mult

Dahnah on 22 noiembrie 2009 la 00:29 spunea...

@Lore, te pupam, si pe Lu la fel, sa dea DD sa fie bine. Bine ar fi sa puteti ajunge la Tm! :*

Anonim spunea...

Lore, iti doresc calm calm calm si incredere ca lucrurile se amelioreaza! Sunt cu gandul la voi (si sunt muuuult de acord cu ce spune Rox, desi in situatia in care te afli nu stiu cat iti ajuta parerea mea de la distanta, dar tu stii experienta mea cu febra).

ralus on 22 noiembrie 2009 la 11:05 spunea...

nu va pot ajuta cu nici un sfat, macar. sper ca poti fi tare! o sa fie bine!

Teodora on 22 noiembrie 2009 la 22:47 spunea...

Brish!!!! ce rau imi pare sa aud de asemenea vesti! sanatate multa va doresc amindorura!
si chiar de sfaturi n-am, ma gindesc la tine, il pup pe Lu

alina on 23 noiembrie 2009 la 02:27 spunea...

Sanatate multa!! Sper ca sunteti mai bine.

réka on 23 noiembrie 2009 la 09:40 spunea...

Sanatate multa, Brish. Sper ca v-au putut ajuta la spital. Va asteptam inapoi, insanatositi!

ileana on 23 noiembrie 2009 la 22:12 spunea...

sper ca sunteti mai bine- va pupam si asteptam vesti bune

Alina, Ema si Lorena on 24 noiembrie 2009 la 10:35 spunea...

Sper ca sunteti bine....mi-a spus ieri diriginta ieri ca lu e bolnavior...Va doresc putere sa treceti peste boala.....si cu permisiunea ta am sa intru sa vad daca ai mai scris ceva...si daca s-a facut bine puiul

Anonim spunea...

Lu a scapat de febra dar acum are iar ceva diaree.Sunt inca in spital.

Anonim spunea...

Din pacate febra s a intors, la fel si diareea puternica. Ii fac analize mai amanuntite pentru ca i au gasit ceva bacterii in urina.Daca aveti numarul de telefon al Loredanei sunati o caci are nevoie de sprijin moral.

Anonim spunea...

Of, Doamne! Nu pot ajuta altfel decat cu un gand bun! Sper sa se rezolve repede! E crunt sa-ti fie copilul bolnav! Orice, dar nu asta...:(

emese badina on 24 noiembrie 2009 la 20:00 spunea...

Lore, Lore, Lore vino cu puiul la Timisoara. Nu te mai lasa pe mana unor medici care au mai putin habar de medicina decat ai tu. Nu vorbesc ca ultimata data or fi fost up to date prin 1900 toamna...

Aveti grija de voi si multa, multa sanatate lui Lu. Dumnezeu sa fie cu voi.

Anonim spunea...

EMESE DACA CITESTI SUN O URGENT PE LORE!A PIERDUT NUMARUL TAU!URGENT!

Anonim spunea...

Aici gasiti toate informatiile despre situatia Brishtarei si cum o puteti ajuta : http://www.parinti.com/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=1011170#1011170

gratioasa on 25 noiembrie 2009 la 16:34 spunea...

nu-i bun linkul.................... :(

Anonim spunea...

http://www.parinti.com/BrishtarasiLucasaunevoiedeajutorulvostru-t-35734.html

Dahnah on 25 noiembrie 2009 la 23:36 spunea...

Am intrat pe site, multumim mult. Sa dea Dumnezeu sa ii fie bine lui Lu si sa dea de diagnosticul corect cei de acolo. Oh vad ca e posibil sa fie Rotavirus, asa rau e microbul asta?

Anonim spunea...

Brish a hotarat sa se transfere in Timisoara.Cititi totul pe larg la link ul de mai sus ultima postare.Cine e din Timi va rog sa cititi

Anonim spunea...

Lore va multumeste la toate! In numele ei va transmit un:
MULTUMESC!!!
Mona

emese badina on 26 noiembrie 2009 la 22:37 spunea...

Eu acum am venit de la Lore. Am internat-o in spital LU nu mai avea febra si in afara de faptul ca era obosit mi s-a parut ca are tonus de copil sanatos. Mi-a promis ca pana vine Mos Nicolae se va face bine ;-))).
Lore este singura cu LU in salon, maine i se vor recolta probe biologice si s-a oprit administrarea de antibiotice. Ea mi-a parut mai bolnava decat copilul in momentul de fata. Este slabita, nedormita, racita si complet epuizata. Sper sa-i de-a cat mai repede de capat si sa ajunga acasa sa se poata si ea linisti. Sotul ei si cu Theea au plecat catre casa (mi-ar fi placut sa ramana la Timi pana maine sa plece odihniti la drum insa nu au vrut nicicum sa ramana, sper sa ajunga cu bine acasa).
Deocamdata cam atat. Maine sper sa stim mai multe...

ralus on 27 noiembrie 2009 la 23:13 spunea...

emese, nu stiu cine esti, dar Dumnezeu sa iti dea sanatate!

Unknown on 30 noiembrie 2009 la 22:52 spunea...

Sanatate multa Lore si Lu ma rog la DD sa treceti peste greutatile astea . Sper din suflet ca DD sa va ajute pt ca ai un suflet mare .
Sanatate va ureaza Mirela si Denisa

emese badina on 5 decembrie 2009 la 18:12 spunea...

poze cu Lucas, Theea si Lore la plecarea din spitalul din Timisoara...

http://www.anaisanoukbadina.com/2009/12/04/happy-end/

Anonim spunea...

Doamne ajuta! Emese, youre an angel!

brishtara on 6 decembrie 2009 la 15:24 spunea...

Buna fetelor,

am ajuns acasa si cand sa ma bucur mai tare de fiecare coltisor al adapostului, Lucas a inceput din nou sa faca febra.Sunt terminata psihic si nepregatita sa o iau de la capat cu spitalele.

Inainte sa plec iau recoltat din nou ptVSH, Proteina C Reactiva si Feritina.

Am inceput sa ii dau din 8 in 8 ore Nurofen.

Maine o sun pe doctorita care s-a ocupat de Lucas.

Deocamdata nu am net decat 1 minut de la nasa.

@ emese, multumim pentru tot dar tot te taxezpentru pozele cu mine din profil cu nasul jidanesc congenital :P

@multumesc absolut tuturor care au fost alaturi de noi, Puterea Gandului Bun a Invins! O scoatem noi la capat!

Augusta Ibramhim on 7 noiembrie 2016 la 20:44 spunea...

Bună ziua, numele meu este Julia Simon, o victimă a fraudei în mâinile creditorilor falși. Am pierdut aproximativ 80,000Euro pentru că am nevoie de un capital mare de 195,000Euro. Aproape că a murit, am avut nici un loc pentru a merge. afacerea mea a fost distrusă, iar în acest proces am pierdut fiul meu. Nu mai pot suporta din nou, acest lucru se întâmplă. în decembrie 2014, am întâlnit un prieten care mi-a prezentat o mamă bună, doamna Augusta Ibramhim, care în cele din urmă m-au ajutat asigura un împrumut de la o companie. mamă bună, aș dori să profit de această ocazie pentru a spune vă mulțumesc și Dumnezeu continua să vă binecuvânteze. Îmi place, de asemenea, să folosească această oportunitate de a consilia colegii români, că există o mulțime de escroci acolo, așa că, dacă aveți nevoie de un împrumut, și doresc să obțină un credit rapid, conectați-vă cu dna Augusta Ibramhim prin e-mail: augustaibramhim11@gmail.com. De asemenea, puteți să mă contactați prin e-mail acest: juliasimon460@gmail.com. dacă aveți îndoieli. te rog el este singurul care este de încredere și de încredere.
Mulțumiri.

Alice Foster on 26 noiembrie 2019 la 08:09 spunea...

O zi buna

Aveți nevoie de finanțe pentru a vă extinde sau a vă stabili propria afacere?
Oferim împrumuturi pentru împrumuturi private, comerciale și personale, cu rate de dobândă anuale foarte mici cu 3% în decursul unui an până la 20 de ani, perioada de rambursare a oricărei părți a lumii.
Împrumuturile noastre sunt bine asigurate pentru securitatea maximă este prioritatea noastră.
Orice persoane interesate ar trebui să ne contacteze prin e-mail: nelsonwealthfinacialloanservic@gmail.com

Trimiteți un comentariu

Au purtat vorba aici:

 
Create your own banner at mybannermaker.com!
Jovis – homemade beauty Create your own banner at mybannermaker.com!
ActivitatiCopii.ro

"Doar in brate!" Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino