Cautam alternative bio, ecologice, organice

Photobucket

miercuri, 18 noiembrie 2009

Alaptarea altor copii( II)




Prima intamplare ca prima, dar dupa doua zile s-a internat o vecina care a nascut un baietel prematur, acum de 3 luni cu 3.300 kg. A fost din prima clipa hranit cu lapte praf si nu a pus vreodata gura pe o tzatza. A venit in stare critica dupa ce medicul de familie inainte cu o zi o asigura ca are un bebelus sanatos tun. Diagnostic: Pneumonie acuta! Am mers imediat la ea, toata lumea cu masti, oxigen copilul plangea de foame ca ea uitase sa ia de acasa laptele iar spitalul trebuia sa comande. Am mers la sefa sectiei sa o intreb daca este de accord sa ma mulg intr-un recipinet steril pana ajungea laptele. M-a refuzat sub pretextul ca ar putea sa ii declanseze scaune diareice. Am plecat si inca l-am mai auzit apoi vreun ceas bun pe copil plangand.

A doua zi din copilul plangea caci asistentele ii pregateau la 3 ore formula. Ma durea inima de jale, ma uit in jur...nimic in ce sa ma mulg. Oare prinde sanul? Oare stie sa suga? Ma intorc catre mama si o intreb ce parere are daca incercam sa il punem la san. A aprobat, am trimis-o la usa sa stea de 6 si am scos artileria grea. A avut ceva dificultati pana a prins sanul dar a reusit in cele din urma, apoi a mai scapat-o de cateva ori dar se auzea cum inghite clar. I-am oferit din ambii sani si apoi s-a linistit vreo jumatate de ora.

Ce parere aveti de asta? Repet, bebe care nu a pus gura niciodata pe san.

Bravo Marian!

Apropo: cand l-a nascut nimeni nu ii dadea nici o sansa. Tatal m-a anuntat ca are inca un baiat, al cincelea din familie =)) Nu stia ce nume sa aleaga ca asteptau fetita si le-am sugerat sa ii dea un nume dupa un sfant. Am zis la plesneala Marian, primul nume care mi-a venit in minte...si asa a ramas =))

Semnat:

Zana Milka

4 comentarii:

Mamica Bio on 19 noiembrie 2009 la 13:21 spunea...

Super! Bravo pentru initiativa!

ileana on 19 noiembrie 2009 la 19:12 spunea...

buna porecla ti-ai gasit! esti mama dolores si acasa si la spital unde chiar al tau copil era bolnav- ai multa energie! bravo!

Dahnah on 19 noiembrie 2009 la 22:59 spunea...

Lore, esti grozava cum faci tu campanie vie pro-alaptat, bravo bravo bravo!

Chiar asa de constipate asistentele alea, sa lase copilul sa moar de foame in loc sa ii dea altcineva?!

F on 20 noiembrie 2009 la 00:41 spunea...

Salutare,te invit sa fii si tu printre cei 100 de pe 100 Ro.

Trimiteți un comentariu

Au purtat vorba aici:

 
Create your own banner at mybannermaker.com!
Jovis – homemade beauty Create your own banner at mybannermaker.com!
ActivitatiCopii.ro

"Doar in brate!" Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino