Cautam alternative bio, ecologice, organice

Photobucket

marți, 17 noiembrie 2009

Alaptarea altor copii



Dupa ce Lucas a fost pus pe picioare de homeopata nostra( sa o tina Dzeu!) am inceput sa mai intru in vorba cu vecina de salon care era internata cu amandoua fetitele: Bianca 4 ani si Beatrice 4 luni. O rugam sa mai stea si cu Lucas pana fugeam la baie repede si invers. 


Intr-o zi a trebuit sa mearga cu fetita cea mare la raze si m-a rugat sa am grija de micuta pentru a nu o mai scoate prin frig si  printre atatia bolnavi. Am fost de accord fara sa ma gandesc cat vor sta, cum ma descurc cu amandoi etc.


M-am jucat cu amandoi, i-am purtat de drag pe rand pana cand Bea a devenit din ce in ce mai agitata. Am ridicat-o si i-am cantat, am adus jucarii in jurul lor...nimic si nimic. M-a fulgerat gandul sa o alaptez, iar cine ma cunoaste stie ca imi doream sa incerc sa hranesc alt copil. Da! Eram curioasa daca imi pot invinge niste temeri si ce as simti in general. Pe de alta parte ma temeam ca mama nu ar fi de accord, ca m-ar vedea asistentele care incercau sa mi-l intarce pe Lu, daramite sa ma vada alaptand alt pacient, cred ca lesinau. Plangea , plangea..ceee sa faccc? Mi-am spus: sigur nu v-a lua sanul caci nu am acelasi miros, sunt un strain pentru ea...ok, incerc si vad apoi cum ma descurc cu mama ei.


Am ridicat tricoul si m-am intors cu spatele spre usa. A supt ! Si a supt cateva minute ...ma privea in ochii iar cand probabil se saturase a lasat sanul si mi-a zambit. A fost sublim eu o priveam incantata iar ea curioasa. Pe Lucas il pusesem intr-un patut, era absorbit de noile jucarii din jurul sau. A venit mama si dupa cateva minute i-am spus cu jumate de gura ca i-am alaptat minunea. Am ezitat mult, nu vroiam sa ii spun de groaza. S-a uitat la mine si mi-a multumit din suflet ca nu i-am lasat fetita sa planga.



In alta zi am rugat-o sa stea cu Lucas pana fac un dus. Parul imi era neclait si nu ma mai suportam, eram satula sa ma spla deasupra chiuvetei. La un momentdat il aud pe Lucas plangand si dupa 1 minut tacere. Mi-am continuat dusul linistita si cand ies ce credeti voi? Lucas papa de la mamica Beatricei. Asa ca Lucas are o sora de lapte cu drepturi depline. Cum aveam lipit de mana mobilul am imortalizat momentul.


Va urma...

10 comentarii:

Anonim spunea...

Vai ce momente frumoase in toata povestea asta urata! Lore, e minunat!!!

Si mama mea a alaptat-o pe fetita noastra, doar ca fara lapte...Si eu am alaptat 2 alti copii, as face-o oricand.

Dahnah on 18 noiembrie 2009 la 07:26 spunea...

N-am mai intrat de cateva zile si ce vad, vai dragul de Lucas, prin cate ati trecut! Deci cu homeopatele s-a pus pe picioare? E grozav!

Si poveste cu fratiorii de laptic e atat de frumoasa, va pup si Doamne ajuta! :*

Dahnah on 18 noiembrie 2009 la 07:28 spunea...

SpurNatur, cum a alaptat-o mama ta fara laptic, a pus-o asa la san si a stat fetita? Nu stiam asta!

Anonim spunea...

Dahnah, da, era mica de vreo 6 luni si ramasese cu mama seara (mizam ca nu se trezeste decat pe la 1 noaptea) si am iesit cu sotul meu. S-a trezit insa si scancea si mama s-a gandit sa nu ne deranjeze, s-a intins cu ea in pat si i-a dat san pe care l-a acceptat. A adormit imediat.

tre sa spun ca mama m-a alaptat doar vreo 3 luni, eu 2 ani si jumatate! Cumva i se facuse dor...MI-a zis ca a simtit ca asa repara "raul" de a nu ma fi alaptat mai mult (pe atunci era alta "moda)

Multe salutari, ®

Rox on 18 noiembrie 2009 la 09:55 spunea...

@Dahnah, ii mai zice supt non-nutritiv, doar pentru starea emotionala, pt. sentimentul de siguranta, nu pt. hrana.
@Lore, sunt impresionata!

emese badina on 18 noiembrie 2009 la 19:18 spunea...

whow. cand am citit postul mi s-a ridicat parul pe mine si mi-au dat lacrimile. si mie mi-a trecut prin cap la un moment dat sa pun la san fetita prietenei mele pentru ca plangea de rupea si mamica ei nu a alaptat-o (sti povestea cu nu am lapte...) insa mi-au trecut atatea ganduri prin cap incat am lasat-o balta. nu am avut curajul tau sa i-au atitudine atat de hotarat si sa-i demonstrez mamei ei ca-i o idiota ca nu o alapteaza si ca la san copilul cu siguranta se linisteste.
in ceea ce o priveste pe Anais nu mi-am pus problema cum a-si reactiona daca ar fi la sanul atei mamici.
oricum experienta voastra este extrem de emotionanta ;-)))

Dahnah on 19 noiembrie 2009 la 06:09 spunea...

Rox, stiam de suptul non-nutritiv dar nu ma gandeam ca poate fi facut si de altcineva decat de mama bebelusului. E extraordinar! Asa cum nu m-as fi gandit ca o mama sa alapteze copilasii alteia, iarasi, e geniala treaba. Desi am auzit o tipa ca nu i-a reusit faza cu finutul ei, nu a curs nici o picatura, si pt. bb ei avea o gramada. Psihologic sau de ce oare? O fi fost ea stresata?

(Rox, daca e nevoie de consultanta in bucuresti, ai fi disponibila? sora e insarcinata si.. just in case pe viitor :))

brishtara on 19 noiembrie 2009 la 09:41 spunea...

In triburi copiii erau lasati in crese unde matusile sau surorile alaptau pana la intoarcerea mamei. Mi se pare exceptional!

@dahnah, cum putem fi siguri ca nu a curs nici o picatura? Eu cred ca asta face diferenta intre san si sticla. Imposibilitatea masurarii cantitati de lapte care o inghite un copil.

@emese, stiu prea bine " Povestea laptelui slab" :(

Rox on 19 noiembrie 2009 la 17:30 spunea...

@Dahnah, cum sa nu fiu disponibila?Oricand! Trimite-mu un mail la adresa de pe blog pentru a-ti da si nr meu de telefon.Sarcina usoara sorei tale!

K. Detwyler, antropolog, are un articol scurt si interesant despre suptul non-nutritiv, l-am tradus eu pe undeva, tot pe mail iti pot da linkul.

gratioasa on 21 noiembrie 2009 la 14:59 spunea...

fain. esti faina :)
eu am o doza de egoism.. inca nu mi-l explic desi il gasesc normal.. si cred ca mi-ar pica greu "the picture"

Trimiteți un comentariu

Au purtat vorba aici:

 
Create your own banner at mybannermaker.com!
Jovis – homemade beauty Create your own banner at mybannermaker.com!
ActivitatiCopii.ro

"Doar in brate!" Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino