Cautam alternative bio, ecologice, organice

Photobucket

vineri, 15 octombrie 2010

Vand tot ce pot - vreau aparat foto :))


Vand WRAP


VANDUT

Photobucket

un wrap vesel mai ingust decat celelalte,deci mai usor de folosit. Nu stiu exact dimensiunile dar masor daca sunteti cat de cat interesati. Bumbac 100% Desenat manual.

Pret 95

.................................................................


Vand Mei TAI 1 - VANDUT

Photobucket

Mei tai cu doua fete
Panel reglabil
Punte reglabila pentru a putea fi purtat universal (de la marimea 74 pana la 3 ani)
Gluga
Bretele buretate cu latex natural

Pret 95 lei

.............................................


Mei tai 2
VANDUT

Photobucket

Se poate folosi incepand de la 68 cm ai copilului
Doua fete

A doua fata este exact ca acel albastru de pe saculet

Photobucket

Pret 59 de lei

...........................................


Sapun cu lavanda Dreamcatcher 100 % natural 


Acesta contine uleiuri saponificate de masline, porumb, ricin, cocos, palmier, samburi de struguri si ceara iar vinovatul de moviciunea dementiala e chiar violetul de gentiana.

Pret 10 lei pentru 100 gr
Spre vanzare : 3
VANDUT

.................................................................


Sapun LU
Photobucket

ulei de masline extravirgin
lapte de capra mixat cu:
4 frunze mari de aloe
ulei de cocos
ulei de ricin
ulei de palmier
ulei de samburi de struguri
ceara bio
macerat de galbenele uleiul purtator fiind cel de migdale
multa miere ( e o minune ca nu s-a taiat)
soda
putin ulei esential de portocale si roinita

Pret 10 lei
Ofer spre vanzare 5

VANDUT

.....................................................................

Sapun Cleopatra

Photobucket

Secretul Cleopatrei: lapte de capra si magarita, aloe si miere. Toate acestea le puteti gasi in noul sapun Luthelo, un sapun hidratant si bland atat cu pielea bebelusului cat si cu cea a celor ce au o piele isteata si refuza chimicalele din sapunurile de pe piata.

Ingrediente:

lapte de capra
unt de cacao
pulpa de aloe
miere poliflora
macerat de galbenele
ricin
ulei de migdale
*tarate
NaOH

Un sapun are cca 60 gr = 5 lei
Ofer spre vanzare 4 bucati


VANDUT


AM VANDUT TOT SI MI-AM LUAT SI CAMERA



18 comentarii:

Gabriela on 27 octombrie 2010 la 12:38 spunea...

mai este anuntul de actualitate? ma intereseaza meitai1 multumesc!

brishtara on 27 octombrie 2010 la 14:46 spunea...

arween, este de actualitate ...

care te intereseaza din cele doua?

Multumesc!

Gabriela on 27 octombrie 2010 la 17:52 spunea...

meitai 1. si wrap-ul e superb dar nu stiu daca ma descurc, n-am avut pana acum. e usor de folosit? multumesc.

brishtara on 27 octombrie 2010 la 23:47 spunea...

din ounctul meu de vedere e mai usor de folosit decat alte wrapuri deoarece latimea lui e ceva mai mica decat la celelalte.

Cat timp are copilasul tau?
Parerile sunt impartite vis a vis de wrap. Are foarte multe avantaje si poate fi purtat de la nasterea copilului. Eu cu doua legaturi m-am descurcat foarte bine.

Mei taiul 1 deasemenea e foarte comod datorita bretelelor vatelinate iar faptul ca puntea e reglabila e un mare avantaj. Eu inca as mai putea purta baietelul in el si are 14 kg si aproape de 90 cm daca nu ma insel.

Maite pot ajuta?

Gabriela on 28 octombrie 2010 la 01:07 spunea...

bb are 9kg si 75cm, m-ar avantaja un wrap mai mic ca-s mititica. imi place si meitaiul 1. si niste sapunuri. cum te pot contacta pentru alte detalii? multumesc.

brishtara on 28 octombrie 2010 la 01:10 spunea...

Arwen, am citit si ultimul mesaj. Pe thea_brish@yahoo.com acelasi id si de mess. Te astept :)

Unknown on 6 noiembrie 2010 la 12:23 spunea...

Buna! Mai e de actualitate vanzarea? M-a interesa amandoua, pe forumul Dianei se spune si de o reducere.
Multumesc,
Alexandra

Unknown on 6 noiembrie 2010 la 13:52 spunea...

Buna!
Ma intereseaza wrapul si mei taiul, am mai incercat sa postez un comentariu, dar nu a aparut.
Mai e valabul anuntul?
Multumesc,
Alexandra

brishtara on 6 noiembrie 2010 la 18:54 spunea...

mai sus e adresa mea de mail. hai sa discutam :)

Lore on 12 noiembrie 2010 la 11:38 spunea...

s`a dat mei-tai-ul nr.2? m-ar interesa pe mine!

brishtara on 13 noiembrie 2010 la 21:12 spunea...

Lore, deocamdata e rezervat. Te anunt daca se razgandeste :)

Unknown on 22 noiembrie 2010 la 14:44 spunea...

hello, ai dat meitaiul 2?

brishtara on 22 noiembrie 2010 la 14:56 spunea...

da bogdana,am vandut tot.

Mai am sapunuri pe breslo si ma gandesc sa im vand si Manduca.

Unknown on 23 noiembrie 2010 la 23:29 spunea...

Daca te hotarasti cu Manduca sa dai de veste ;)

Games Online on 5 iulie 2011 la 19:45 spunea...

The Best Shooting Games Online only on AllGamesOnline.Org

Anonim spunea...

Ma bucur ca am contribuit la aparatul tau foto! Multe salutari, Raluca

Poze nunta Ema on 24 octombrie 2011 la 15:53 spunea...

sper sa reusesti

mariaaa on 7 noiembrie 2011 la 22:12 spunea...

maiai wrapuri sau carrier-uri de vanzare? :D

Trimiteți un comentariu

Au purtat vorba aici:

 
Create your own banner at mybannermaker.com!
Jovis – homemade beauty Create your own banner at mybannermaker.com!
ActivitatiCopii.ro

"Doar in brate!" Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino