Cautam alternative bio, ecologice, organice

Photobucket

luni, 4 octombrie 2010

Campanie de testare "Lotiune de corp solida"


Si Da daca v-am facut pofta haideti si inscrieti-va. Nu e nevoie decat sa aveti un blog si un cont pe forumul Super-Parinti. Daca spre marea mea fericire Alexandra a acceptat un troc, iata ca voi puteti obtine o lotiune solida gratuit.

Ce va pot spune e ca aceste nu sunt niste banale lotiuni, ci adevarate  tratamente, adevarate pansamente naturale si nu exagerez deloc cand spun asta. Nu as fi acceptat o campanie daca eu nu as fi fost multumita 100%. Mainile mele toamna spre iarna incep sa sufere, uneori chiar sa sangereze. Picioarele cum nu mai stau asa mult la aer incep sa sufere de asemenea. Pe talpa efectiv mi se descuameaza pielea iar lotiunea "Salveaza-mi pielea" pe langa faptul ca miroase DE-MEN-TI-AL, de la prima aplicare a rezolvat problema.



Iar "Burtica fericita" a trebui rebotezata in "Toata pielea fericita" + 'La revedere dermatita atopica Lucas". Nu o vindeca dar o tine sub control. Si miroase asa de fain a shea. Atat de natural. Iubesc unturile nerafinate!!! Si le veti gasi in lotiunile Alexandrei :) In plus atunci cand copiii mei vor sa le foloseasca nu mai imi este teama. Cel putin Thea este in extaz. Acum e domnishoaua(domnisoara).


Click pe imaginea de mai jos daca doriti sa participati.Si daca nu cei inscrisi deja sigur vor fi fericiti :))


* sub linkurile ascunse puteti citi mai multe detalii despre lotiunile incercate de mine.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Au purtat vorba aici:

 
Create your own banner at mybannermaker.com!
Jovis – homemade beauty Create your own banner at mybannermaker.com!
ActivitatiCopii.ro

"Doar in brate!" Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino