Cautam alternative bio, ecologice, organice

Photobucket

joi, 17 iunie 2010

Primul meu sapun bio - "Nuca fermecata"



Deseori imi vizitam prietenii de la Liceul de Arta din Deva, acolo mai simteam atat de fantastic pasind printre note muzicale sau intampinata de mirosul de lut umed. Nu era data sa nu imi bag mainile si sa ma murdaresc, simteam nevoia sa ma exprim in vreun fel, vroiam sa mesteresc insa degeaba aveam imaginatie daca mainile nu ma ajutau. Intotdeauna am fost fascinata si atrasa de artisti fie ei si amatori.

Le multumesc Rebecai pentru tutorialul(unde puteti invata si voi cum puteti acasa sa dati viata primului vostru sapun) atat de explicit si Manufacturii Lorelai pentru indrumare si incredere. Chiar nu as fi reusit!

Prin sapun se vade nuca de spalat data prin rasnita. Doream sa ii cresc eficienta adaugandu-le pe langa celelalte ingrediente, apa folosita este de ploaie  si uleiurile strict vegetale. Acum astept sa se usuce si sa il incerc. Mi-au iesit 16 buc de cca 100-120 gr.


Va prezint:
"Nuca fermecata care scoate orice pata!"


~ Sau cel putin asa imi place sa cred ~

25 comentarii:

A. G. on 17 iunie 2010 la 07:05 spunea...

Braaavoooo!!Magnific!!Superb!Felicitari!Deci arata super si suna f bine compozitia.Tine o tot asa!

Dahnah on 17 iunie 2010 la 07:29 spunea...

vai, cum miroase! imi vine sa musc din sapunu' ala!
Si eu cand eram insarcinata ma apucasem sa studiez tare de tot despre cum sa fac sapunuri, incepusem, dar am lasat-o balta. E fain daca te-ai apucat de de-astea :)

réka on 17 iunie 2010 la 08:45 spunea...

Bravo! Arata foarte bine, sa ne scrii si dupa ce il incerci. :)

Loriana on 17 iunie 2010 la 10:35 spunea...

Vad ca esti experta si in arta fotografica, pozele arata de milioane :)

AlinaS. on 17 iunie 2010 la 10:42 spunea...

Arata foarte bine. Felicitari pentru reusita!!! Sunt sigura ca e doar un prim pas, asteptam si sapunelele pentru corp b-). Nu spui ce ai pus si cat din fiecare?
Si ... sapunul acesta de casa poate fi folosit si pentru masina de spalat? Intreb si IO ca nestiutoarea.
Ieri m-ai provocat si mi-am facut lista de cumparaturi. Provocarea a fost pentru un viitor troc :) asha ca pastreaza unul pentru mine.

ralus on 17 iunie 2010 la 12:32 spunea...

la mai mare! te admir ca ai timp pentru toate!

Mama lui Marte si Venus on 17 iunie 2010 la 13:19 spunea...

Super tare! Bravo, zeci de bravo! Abia aștept să îl încerc și eu. E de vânzare? :D

Simona on 17 iunie 2010 la 13:59 spunea...

Arata grozav:-),trebuie sa incerc si varianta asta de utilizare a nucilor. Ma bucura enorm faptul ca iti plac atat de mult nucile de sapun, poate scrii un guest post pe blogul nostru despre experienta ta cu ele.

Adelina on 17 iunie 2010 la 14:13 spunea...

Super! :)

® spunea...

Arata minunat. Mi s-a pus si mie pata pe sapunurile tale ;O)

brishtara on 17 iunie 2010 la 15:05 spunea...

Buna fetelor,

pai uite cum facem:
1+1= 10 pe blogul meu.

Ce spuneti daca va trimit la fiecare un sapunel spre testare? :D

alina on 17 iunie 2010 la 15:22 spunea...

arata minunat, sunt sigura ca ti-a iesit ceva bun!
bravo, ai spart gheata, este mare lucru!
te asteptam peste 6 sapt. sa ne spui cum este!
felicitarile mele!

brishtara on 17 iunie 2010 la 15:42 spunea...

Basme, ma bucur ca m-ai ajutat cu numele sapunelului, deci ca nanasa e musai sa il cunosti pe finut.

@dahnah, din cate am inteles vei ajunge in Romania nu ti-ar place sa il incerci?

@reka iti trage cu ochiul?

@monalicious,pentru tine trebuie sa ma gandesc foarte bine la pret :P ca nu cumva sa ma pacalesc, nu de alta :P

@simona, eu m-am indragostit si am descoperit nucile, singurele care cu adevarat nu i-au mai facut rau baietelului meu. As fi onorata daca ai accepta sa il incerci.

@adelina, daca te intereseaza astept datele tale pe email.

@R, multumesc! Valabila si pentru tine aceasta oferta ;)

@Alinutza, troc ramane! Ador trocul..il practic din copilarie :)) Pe troc nu se poate percepe taxe :))

Acum va raspund:

daca cineva isi doreste sa spele la mana atunci e nevoie o perioada mai lunga de uscare altfel Nuca Fermecata se consuma prea repede. eu din curiozitate l-am incercat deja pe un tricou foarte murdar de-al Theei ...efectiv l-am frecat cu sapun iar unde erau pete, unele chiar mai vechi am frecat si cu o periuta. Verdict: au disparut :) Apoi niste pantalonasi scurti pe care ii murdarise Lucas cu fecale. Tot asa cu sapunel si apa calie atat mirosul a disparut cat si pata. E drept era proaspata, dar cine ar astepta pana se face de-o masina incazul asta?

In sapun nu am bagat cat ulei ar fi trebuit, nu am avut in casa si nici nu am mai avut rabdare sa astept. Era si experimental deci nu ma stresez atat, e ultimul lucru care ma intereseaza. Punctez pe eficienta lui. Si sincer sunt multumita.

Tocmai trebuie sa scot un rand de rufe. Am adaugat in compartimentul de spalare si l lingura de bicarbonat si cca 30 gr de sapun ras? Sunt curioasa de rezultat.

brishtara on 17 iunie 2010 la 15:56 spunea...

@Clara, as indrazni sa iti propun un troc, insa daca ai accepta as stii ca o faci numai pentru ca esti in general amabila apoi mai as avea o problema: pe care sa il aleg, mi-ar fi atat de greu sa aleg intre cel intim, cel cu albastru de metil( si eu demult aveam unul in minte- puternic dezinfectant , mai ales pentru vara)..mai e cel detoxifiant cu argila alba...hai ca m-ai imbolnavit.

Iar pe forum vad ca esti timida, ar fi atat de binevenite si interventiile tale.

A. G. on 17 iunie 2010 la 17:08 spunea...

Merci mult Lore.E prima oara cand nasesc.Hihi.Abia astept sa mi cunosc finutul harnicut.

alina on 18 iunie 2010 la 15:39 spunea...

brishtara,
offf, ce troc??
azi dimineata am dat ultimile 9 buc, le -am dat unei doamne pe toate!
crede ma ca ti as fi trimis din toate cate o bucata ca nu stau in ele, dar mai fac!
da, pe forum sunt terminata cu timpul si am atitea pareri despre sapunurile facute ( ale mele)... unul singur nu e pe placul meu cel cu carbune si portocala si culmea ca primele au fost de care s-a mirat si i-a placut,
voi pleca in concediu si am vrut sa nu le mai tin, cand vin incep alta serie muuuult mai pompoasa!
cel cu alb. metil este extraordinar mai ales pt copii!
inca ceva: daca nu ai pus ulei indeajuns acela lasa l pentru rufe si numai rufe pt ca spala impecabil.....mai ales la pete, (cand spuneam in parc la prietene ca petele se iau cu sapun facut de mine, nu mai conteneau cu miratul, la mine nu exista PATA!
am si eu 2 copii si un sot cu burta... ,
cum spuneam pt copii nu-l folosi acest sapun sau nu am citit eu atent l-ai facut cu acesata destinatie? scuze daca am gresit!

Cristina on 18 iunie 2010 la 20:54 spunea...

foarte tare! bravo, Lore, felicitari. si la mai mari sau... mai multe. Succesuri, evident!

clara on 19 iunie 2010 la 10:51 spunea...

lore, este a 4 oara pe azi cand incerc sa sciu si eu,ghinion,"blonda" dar optimista!
1. s-a intrerupt netul
2 pe formu mi-a aparut doar titlul fara text
3. s-a intrerupt curentul
4. am intrat pe blog de data asta si din nou s-a intrupt curentul

5. oare ce se va mai intimpla??? poti cumva pe forum sa vezi de ce nu mi-a luat textul??? treb sa fie scris, cautam unde sa imi scriu linkul blogului meu pe forum , banui ca pe profil... dar cred ca sunt blonda...oare apuc sa dau postati?? mi-e frica ...merg fuguta...
pa

Anonim spunea...

Felicitari! Uite asa imi transmiteti voi microbul... de cand am primit sapunurile Lorelai am o pofta nebuna sa-mi fac si eu sapun, iar acum ca-l vad si pe-al tau cat de minunat a iesit...
Offf...pacat ca stau foarte prost cu timpul.
Iar un sapun care sa curete petele ar fi perfect, ca m-am saturat sa-mi distrug un strat de piele cand incerc sa scot petele de pe hainute folosind detergenti :(

brishtara on 20 iunie 2010 la 14:35 spunea...

@ clara ai asa mare dreptate. Am gasit niste o pata de demult pe care nu reusisem sa o scot cu nimic. Sub jet de apa si cu o periuta de unghi imediat s-a indepartat. Apoi parca neincrezatoare am incercat pe un tricou patat de T cu ingheatata si cacao:a iesit! E nemaipomenit!!!

Mesajul au il vazusem gol si chiar ma intereseaza acest subiect : mierea in sapun. Se poate edita, vedem dupa ce te intorci din concediu.

@cristina, cat mai multe succese astept si eu :P

@clara, haide draguto...pai ce mai spunem noi mamicile cu 2-3 copilasi, sot, gospodarie.:))

Anonim spunea...

Brish, eu compensez lipsa copilasilor prin cele 12-14-16 ore de munca din fiecare zi, inclusiv in weekend :( Dar promit sa ma apuc si eu de sapunit indata ce scap de programul asta infernal.

Iti doresc un weekend cat mai frumos!

PS: au niste nume minunate copilasii tai :)

Alina spunea...

Acum am descoperit nucile de sapun si produsele bio, in general. Sunt tare incantata de sapunuri si altele puteti sa-mi spuneti si mie ce se mai poate face cu nucile de sapun? Adica ce se poate face de exemplu cu praful? Banuiesc ca se baga la rasnit sau la robot (nefiert) si se foloseste ca o pasta pentru aspala diferite obiecte? (imi dau cu presupusul) Invatati-ma si pe mine, va rog atre frumos. Am si eu un puisor de 1 an si 3 lunis i vreau sa-i fie bine! Sunt tare incantata de sapunuri ! pot sa incerc si eu unul? imi spuneti detalii la mandrutaa@yahoo.com? Va multumesc din suflet. Alina

cristina on 28 august 2010 la 02:32 spunea...

Foarte frumos arata!superbe si pozele o arta ce mai! felicitari!!
poti sa ne spui cu ce proces lai facut daca e pt.spalat rufe la rece sau fiert?

brishtara on 28 august 2010 la 14:55 spunea...

cristina, sapunurile sunt facute prin metoda la rece. Reteta este f simpla si nu necesita uleiuri simple. Cred ca e ideala pentru incepatori. Daca o vrei voi reveni cu ea scrisa pe blog. Nu e nici un secret.

Te pup

Anonim spunea...

Hello! This is kind of off topic but I need some advice from an
established blog. Is it very hard to set up your own blog?
I'm not very techincal but I can figure things out pretty fast. I'm thinking about making my own but I'm not sure where to start. Do you have any points or suggestions? Appreciate it

my website: what is a graduate certificate

Trimiteți un comentariu

Au purtat vorba aici:

 
Create your own banner at mybannermaker.com!
Jovis – homemade beauty Create your own banner at mybannermaker.com!
ActivitatiCopii.ro

"Doar in brate!" Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino