Cautam alternative bio, ecologice, organice

Photobucket

joi, 3 iunie 2010

Cum acceptam un cadou?






In acest cadou va veti desfata cu parfumul uleiurilor esentiale, prezente in 3 variante de aroma prin lumanarile ecologice Mini-Circle: menta/eucaliptscortisoara si lavanda, alaturi de un saculet odorizant cu continut natural si care dezmorteste simturile printr-un miros placut de salvie/ienupar, foarte potrivit si in masina. Veti gasi totodata si un suport de sticla in care sa puteti arde in siguranta lumanarile noastre.
Cosuletul va fi ambalat ca si cadou, frumos si integru, cu folie transparenta de celofan.
Despre efectele terapeutice ale uleiurilor esentiale va rugam sa cititi pe Blog.
COMPOZITIE: ceara de palmier, ceara de albine avizata BIO, ulei de palmier, uleiuri esentiale.'''



Credeti-am ca au trecut vreo 75 de minute de cand s-a intamplat si inca simt ca inebunesc de nervi.

Curand e ziua lui X si am hotarat sa cumpar un set cadou de lumanari bio de la Ecodecolight. Ma hotarasem chiar sa le trimit direct pe adresa X ca atunci cand le ridica si le deschide sa fie surpriza si mai mare. Le vazuse inainte la mine si chiar le apreciase(aparent oare?) Astazi au ajuns si intamplator aveam si eu un colet de ridicat. Merg cu masina si pe drum ma intalnesc cu X care imi luase si mie pachetul.

Dialogul e urmatorul:
X: - Lumanarile tu le-ai comandat? Ca eu nu am comandat nimic...( pe pachet era lipita sigla Ecodecolight)
Eu: - erau cumva cu ramburs? Ai platit ceva?
X:  Nu
Eu: - e numele tau? inseamna ca sunt pentru tine happy Pictures, Images and Photos
X:  Dar eu nu folosesc, nu le aprind...mai bine ia-le tu si foloseste-le
Eu: Drop Jaw Shocked Smiley Pictures, Images and Photos Dar totusi e un cadou, l-ai deschis macar?
X: Nu ca eu nu folosesc(asta dupa ce anul trecut tanjea dupa un alt set de lumanari ce il primisem de la cineva, batea apropouri subtile ca ar arata bine in sufrageria ei)...
Eu: Dar nu tu spuneai ca un cadou e cadou?
Si-a dat ochii peste cap

ok...am pus mana pe pachet, l-am aruncat in masina si am plecat. Imi venea sa o strang de gat!

M-am simtit ranita si stanjenita. Si nu vreau sa mai merg la ziua ei. In fiecare an imi sugera ce isi doreste.In fiecare an ii dadeam un plic cu bani dupa ce se plangea ca toate cadourile primite nu sunt nici pe departe la fel de valoroase pe langa ce a oferit ea. In fiecare an aceleasi discutii despre ce a oferit ea altora si ce a primit in schimb. Totul cantarit, totul calculat, notat! Intotdeauna eu ramaneam cu un gust amar. Si mi le-a tot servit de 1 an de cand nu ne mai merge bine din punct de vedere material.

Spuneti-mi va rog si fiti obiectivi: am gresit? Sotul mi-a reprosat ca trebuia sa ii dau eu direct in mana cadoul nu sa il trimit prin posta si sa mearga personal sa il ridice. Eu chiar vroiam sa o surprind placut.


Nu ma deranjeaza sa primesc raspunsurile voastre si pe privat.

18 comentarii:

Cristine on 4 iunie 2010 la 00:12 spunea...

hmm, eu cred ca ai procedat corect. intr-o prietenie totul trebuie sa fie echitabil. mie mi-ar placea la nebunie sa ma duc la posta sa ridic un colet si cand colo sa fie un cadou. aveai date cum ca i-ar placea asa ceva.
mai bine te lipsesti de astfel de prietenii.
cheer up!

Anonim spunea...

Nu stiu care e relatia de prietenie dintre voi dar e josnic si inteleg perfect ca te simti ranita. daca e sa iau in calcul de cate ori am primit eu ceva ce nu mi-a placut deloc : ce era sa fac/spun? nu imi place, nu folosesc asa ceva?

Cred ca nu ai pierdut nimic si nici eu nu as merge la ziua ei.

Alina

AlinaS. on 4 iunie 2010 la 10:39 spunea...

Eu una as fi mai mult decat placut impresionata de primit asa un cadou, ma refer la ideea cu posta sau orice alt mod din acesta, sa nu mai spun parfumul din interior. Chiar de nu ii placeau lumanarile, macar gestul sa-l fi apreciat. Sincer ... eu una inlatur din jurul meu astfel de persoane ... mult spus cand ai numit-o prietena. Inchide pagina si mergi mai departe, cu siguranta ai in jur si vei mai intalni persoane ce te apreciaza/te vor aprecia.
O zi minunata in continuare.

brishtara on 4 iunie 2010 la 16:18 spunea...

Nu stiu de ce a aparut cuvantul de verificare la comentariile mele. Eu niciodata nu le-am avut. Acum sper sa puteti comenta fara probleme.

brishtara on 4 iunie 2010 la 16:19 spunea...

"a inteles ca e cadoul tau pentru ea si a reactionat asa?
poate vroia doar de ziua ei sa il primeasca. sau a deranjat-o ca a trebuit sa mearga la posta?
oricum mie nu mi se pare nici nevaloros cadoul. lasa, ca daca ar fi prietena buna nu ar astepta valori...
eu cand imi astept prietenele nu le vreau pentru daruri ci pentru ele"

Ralus

brishtara on 4 iunie 2010 la 16:20 spunea...

"iti scriu aici pt ca nu merge la comment.
sincer iti spun!

asa persoana sa se planga de ce cadouri a primit ( nasoale!) este de joasa =
speta!
conteaza enorm ca acea persoana s-a gandit ca e ziua ei, NU ca A PRIMIT cad=
ou nereusit;)) gusturile nu se discuta!
iar tu, NU MERITI! sa iti faci griji dpdv al=A0 MODALITATII CADOULUI!=A0 si=
nici ca ti l-a refuzat, este un cadou EXTRAORDINAR! ma faci sa imi comand =
si eu !
doamne, sa ii dai bani in plic??/=20
parerea mea: mergi la ziua ei cu un buchet de flori SI ATIT! i ati copiii d=
upa tine sa poti pleca cad vrei tu( dupa 10 min de la sosoire) asa merita! =
si tine-o minte!
Eu in chestii deastea sunt dura! SCUZA MA CA M-AM ADRESAT MAI RADICAL, te a=
preciez pentru ce cadou SUPERB, te-ai gandit sa i faci! FELICITARI!
iar modalitatea de primire este WAUUU!
eu as aprecia si un boboc de trandafir uscat primit in colet!
"
Clara

Unknown on 4 iunie 2010 la 19:04 spunea...

Te agiiti prea mult, nu are sens sa e simti ranita sau sa suferi din pricina unor astfel de persoane sarace cu duhul. La cum ai spus ca analizeaza tot, e genul care mananca pe socoteala ta/ a altora, ca sa zic asa. Ce dumnezeu, traim sa primim cadouri?

Nu inseamna ca persoanele materialiste sunt nite nenorocite dar totusi, barfa asta im,ediat cum iti pleaca musafirul din casa... au, barfa asta e naspa rau.

Eu am ramas tampita la cum pune tipa problema cadourilor pe care le da, parca ar cumpara oamenii, nu stiu...

Ralu' on 5 iunie 2010 la 19:26 spunea...

Imi pare rau ca nu ti-a iesit surpriza. Mi se pare un gest fain, care arata ca te-ai gandit la cadou, ca te-ai gandit la persoana pentru care era. Pacat ca ti-ai pierdut vremea :( NU merita sa te stresezi tu pentru asta!

brishtara on 6 iunie 2010 la 01:19 spunea...

In prima seara eram plina de draci. I-am trimis un sms in care ii scriam ca intentia conteaza si poate ca ii suna cunoscuta expresia "calul de capatat nu se cauta la dinti"= ea foloseste des expresia asta. Ii scrisem ca putea sa le doneze bisericii caci ei au in permanenta nevoie si asa putea pastra amintirea unui gest care s-a vrut frumos.

Nu a raspuns. Astazi trecuse cu masina prin fata portii mele si nu a salutat. Este vorba despre nasa mea de cununie si nasa copiilor mei.

Dupa cateva discutii cu sotul meu am hotarat sa nu mergem la ziua ei si cu prima ocazia v-a afla parerea noastra vis a vis de reactia ei.

Sunt inca foarte suparata si mi-am promis ca acesta v-a fi ultimul cadou pe care il v=a primi de la mine. Asa am toate sansele sa nu mai dau gres. Cat despre lumanari care sunt atat de finute si suave are cine sa se bucure.

@clara, nu pot merge cu flori la ea, daca nu ii plac/nu le pate folosi?

@Alina, cu siguranta am prietene care ma apreciaza si au fost alaturi de mine cand am avut mai mare nevoie. Ea nu a trecut pe la Lucian si Thea sa vada ce fac cand am fost 3 saptamani in spital...cat de greu ii poate fi unui barbat fara pic de ajutor si ingrijorat de soarta baietelului. Asta cu refuzarea cadoului a fost capacul. Nu spun: nu voi mai vorbi niciodata cu ea. Era o vorba: nu rupe niciodata o prietenie caci relegand-o acolo v-a ramane mereu NODUL.

Multumesc pentru gandurile bune. M-au ajutat nespus de mult

Anonim spunea...

Sunt de acord cu tot ce s-a spus mai sus, si IN PLUS sunt tare fericita ca ai luat pachetul :D. Ar fi fost mare pacat sa ramana la ea!

brishtara on 7 iunie 2010 la 01:56 spunea...

Pai ce era sa fac? Sa il arunc? Sa il las in drum? :D

Anonim spunea...

Hei, salutare! Jenantă faza cu cadoul, cred că ai învățat-o prost pe madam, dacă a fost atât de lipsită de bun simț încât să-ți dea cadoul înapoi deși îi era destinat... Niște lumânări parfumate și naturale sunt după părerea mea un cadou inspirat pentru o femeie în orice fel de situație, dar cine știe acum ce așteptări avea doamna respectivă? Oricum, a întrecut măsura rău de tot, ar trebui să-și ceară scuze.

Anonim spunea...

se intampla ceva cu nasele/nasii. habar n-am cum, dar observ un numitor comun in multe famili: din momentul in care devin nasi, persoanele se schimba radical si relatia devine alta. concluzia: daca vrei sa-ti pastrezi prietenii, nu-i face nasi! hehehe

Unknown on 27 iunie 2010 la 04:17 spunea...

Brish avem soti cu acelssi nume :))

AlinaS. on 30 iunie 2010 la 16:51 spunea...

Pt. anonim ...
Sunt si eu nasa, si de cunununie si de botez, urmeaza iar sa cununam in toamna, nasa cu greutate nu alta, si sincerca sa fiu, nu ma incadrez in tiparul de mai sus ... nu cade sa generalizam in nici o situatie.

Unknown on 30 iunie 2010 la 17:02 spunea...

toti suntem nasi mai devreme sau mai tarziu, alinutza. Intamplari ca aceasta sunt bune ca uneori nu ne dam seama cat de cabotini suntem, ne mai deschidem ochii reciproc. Ca unii n-au fost niciodata cabotini si ca altii fac zilnic cate-o boacana ... asta e alta poveste :))

AlinaS. on 30 iunie 2010 la 22:32 spunea...

Eu nu voiam decat sa nu se faca o corelatie intre statutul de nasha si caracterul persoanei. Nu toti X sunt si Y. Intamplarea in sine e de tot rht, dar asta e doar datorita caracterului persoanei dat de mama natura si nu de statut ... a se cititi si in explicatiile Brishei ca respectiva face asa cu toata lumea. Pentru mine acest statut de nashi e o onoare de aceea am scris comentariul.

Unknown on 30 iunie 2010 la 22:47 spunea...

abia astept sa nasesc si eu pe cineva! AI mare dreptate, e o onoare si o placere.

Trimiteți un comentariu

Au purtat vorba aici:

 
Create your own banner at mybannermaker.com!
Jovis – homemade beauty Create your own banner at mybannermaker.com!
ActivitatiCopii.ro

"Doar in brate!" Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino