Cautam alternative bio, ecologice, organice

Photobucket

miercuri, 3 martie 2010

Iata un act neconditionat! Alaptarea unui animal cu lapte matern



Fara discutie ar putea fi numita fotografia secolului – o scena
fantastica, din aceasta lume brutala. Textul tradus din spaniola:
    Nu a pierit inca omenirea.
    Este fotografia zilei, lunii, anului sau a secolului.
    Poza a aparut intr-un cotidian din India, cu textul atasat:
    ” Doar un sarac poate fi atat de marinimos. Ce pacat ca omul nu este
intotdeauna asa.”
Without question could be called the century photography – a fantastic
scene, in this brutal world. Text translated from Spanish:
    Not yet mankind perished.
    The photo of the day, month, year or century.
“Only poor can be so generous. What a pity that man is not always so.”

Sursa:
AICI

6 comentarii:

catalina stanescu on 3 martie 2010 la 17:12 spunea...

e tare!

dar nu stiu daca tanjesc la asa marinimie; una, imi privez propriul prunc de lapte, doi...animalul e animal;

:)

brishtara on 3 martie 2010 la 18:08 spunea...

Eu am gasit poza postata de o prietena pe Facebook, apoi linkul m-a condus catre sursa mai sus mentionata. La prima vedere am crezut ca e vorba de o alaptare in tandem iar maimuta mi-imaginasem ca fiind un sugar subnutrit.

Se cunosc cazuri in care animale salbatice au alaptat copilasi si sunt surprinsa extrem de placut sa constat ca exista femei capabile de astfel de acte.

Frica mea cea mai mare ar fi sa nu ma muste, nu ca as ramane fara lapte. Prin supt laptele se stimuleaza iar copilul din imagine nu pare unul alaptat exclusiv.

M-a induiosat imaginea si nu spun NU nefiind pusa in fata faptului implinit :)

Adelle on 3 martie 2010 la 20:31 spunea...

Foarte tare!!! Imi place mult atitudinea mamicii. Chiar asa e, oamenii saraci sunt mai oameni decat multi altii.

Anonim spunea...

Noua, in familie, cu cei dragi ne vine prea ades greu sa iubim neconditionat. Avem ce invata in fiecare moment.
Claudia

Anonim spunea...

Extraordinară fotografia!

alina on 4 aprilie 2010 la 16:15 spunea...

doamne...! femeia asta merita tot aurul din lume,
am ramas uimita!
privirea femeii face poza asta!
este cu siguranta cineva!
cata marinimie!

Trimiteți un comentariu

Au purtat vorba aici:

 
Create your own banner at mybannermaker.com!
Jovis – homemade beauty Create your own banner at mybannermaker.com!
ActivitatiCopii.ro

"Doar in brate!" Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino