Cautam alternative bio, ecologice, organice

Photobucket

duminică, 1 august 2010

Castigatorul extras de Random THEA


Dragele mele,

dupa ce azi dimineata la 5 ma chinuiam sa incarc randomul care imi putea genera si 7 numere pe minut si dupa ce ma inebunea ca nu e valid codul htlm am lasat-o balta, am tras cornu pe dreapta la 5 dimineata si pe la 12 am invitat-o pe Thea asistata de Lucas Master Supervisor sa extraga.

Filmuletul incarcat AICI( dovada unuei extrageri curate :P )

Castigatorea deodorantului tip cristal este nr 7( Amy)

si un mic premiu de consolare daca il acceptati bineinteles, un sapun Blu- Intens antibacterian, pe castigat de nr. 9 - Cristina. Sapunul deocamdata sta cumintel la uscat inca 4 saptamani

Astept adresele voastre.

Felicitari si stati pe aproape. De maine incepe o campanie de testare a nucilor de spalat care se v-a desfasura pe forumul Super Parinti :)

4 comentarii:

Amy on 1 august 2010 la 19:24 spunea...

Amy? Adica eu? Daca iti spun ca e prima data in viata mea cand castig ceva, ma crezi? (suna a cliseu, stiu, dar vorbesc cat se poate de serios din pacate :)).
Multumesc frumos frumos.Si pup tare tare manutele cu noroc si ochisorii supervizori :-*. Si evident pe mamicuta care ma scapa de purceii de la subrat =))

brishtara on 3 august 2010 la 01:41 spunea...

no vezi! Ti s-a deschis norocul. Iti promit ca de acum numai noroc vei avea :p

Am trimis azi pachetul :)

Amy on 3 august 2010 la 23:35 spunea...

Ai promiiiiis :D

Multam...te anunt cum ajunge la mine :*

Cristina on 6 august 2010 la 09:22 spunea...

uuuaaaaa
saru-manaaaaaaaaaaaaa! ce sa fac, daca citii de nuci, f interesant, de altfel...
abia astept!!!

Trimiteți un comentariu

Au purtat vorba aici:

 
Create your own banner at mybannermaker.com!
Jovis – homemade beauty Create your own banner at mybannermaker.com!
ActivitatiCopii.ro

"Doar in brate!" Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino