Cautam alternative bio, ecologice, organice

Photobucket

sâmbătă, 28 august 2010

CALOMNIE


Buna ziua,

este foarte probabil sa fiti contactat(i) de terte persoane care sustin ca am inteprins diverse actiuni si ca am profitat prin intermediul internetului de oameni. Intentionez sa depun o plangere la adresa persoanei care incearca sa ma calomnieze cu atat mai mult cu cat pot veni in intampinarea acuzatiilor acestea cu documente si martori.

S-a ajuns aici dupa ce l-a randul meu am avut incredere in oameni cunoscuti pe internet in fata carora mi-am deschis sufletul iar acum improasca cu noroi fara a realiza ca se balacesc singuri in mocirla si PUT.

Le multumesc acelora care au incredere in mine si imediat mi-au trimis un email cu discutiile detaliate purtate pe messenger. Va astept in continuare sa imi scrieti pe thea_brish@yahoo.com sau luthelo@yahoo.com daca s-a intamplat sa fiti contactat.

Astept cu nerabdare urmatorul pas in care aceste acuzatii neadevarate, facute cu rea-credinta sa fie facute publice pentru a putea finaliza acest proces legal.

Va multumesc ca nu ma lasati sa intru in rutina!

10 comentarii:

Anonim spunea...

Cineva are ceva cu tine si da , ar trebui sa iei atitudine daca sti si cine este. Nu i normal sa ti se aduca asemenea acuze nefondate , asa ca ai grija de tine si de bloguletul tu ,m pentru ca eu te citesc mereu si mi foloseste, te poop , cu drag.

Anonim spunea...

Lore, draga, ce ti s-a intamplat??

Ligia

ralus on 28 august 2010 la 15:00 spunea...

Suntem alaturi de voi. Ne pare rau de din-din-astea. va pupam

Anonim spunea...

Ligia, las ca discutam noi. Ai insa mare grija. Am vazut ca a comentat si pe blogul tau. Putem discuta despre asta. Asa ca nu ar fi mare lucru sa nu ii intri in vizor ;)

brishtara

Anonim spunea...

@darias multumesc pentru cuvintele de incurajare! Insa nu iti fa probleme, eu sunt ok cu inima impacata.

brishtara

Anonim spunea...

Ti-am scris pe e-mail, nu stiu daca am intuit bine ce se intampla dar te sustin. Eu am participat la campaniile tale si te-ai comportat mereu ireprosabil. Asa ca... tot inainte!

Stefana on 29 august 2010 la 22:41 spunea...

Macar tu stii cine e autorul. Inteleg ca stii cine e in spatele povestii asteia, e totusi mare lucru. Iti doresc multa putere si nervi de otel.

brishtara on 30 august 2010 la 09:25 spunea...

Marilena, nu am primit emailul de la tine si iti multumesc pentur sustinere. Recenzile tale au fost foarte obiective si am apreciat asta.

brishtara on 30 august 2010 la 09:39 spunea...

Nu mie teama ca intre cei care ma cunosc pe mine se vor indoi vreo clipa de verticalitatea mea, ci mai degraba de cei care nu au habar cine e autorul, nu ma cunosc sau asculta doar o singura varianta. Stiu exact cine e in spatele povestii si voi dezvalui absolut toate detaliile, daca se continua asa.

brishtara on 30 august 2010 la 10:15 spunea...

Stefana merci mult! Inseamna mult pentru mine

Trimiteți un comentariu

Au purtat vorba aici:

 
Create your own banner at mybannermaker.com!
Jovis – homemade beauty Create your own banner at mybannermaker.com!
ActivitatiCopii.ro

"Doar in brate!" Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino