Cautam alternative bio, ecologice, organice

Photobucket

luni, 17 ianuarie 2011

Campanie testare "SCUTECE REFOLOSIBILE"



Comunitatea Super Parinti are deosebita placere sa gazduiasca o noua campanie de testare. De aceasta data un fundulet va avea ocazia sa se bucure de un material moale si pufos 100% natural. In cateva cuvinte Ioana are deosebita placere sa povesteasca despre ce este vorba. Haideti pe forum, inregistrati-va si lasati un simplu coment. Prin tragere la sorti aveti ocazia sa casigati doua scutece refolosibile in valoare de 80 de lei.

Asa ca hai la scuteceala!!!!

18 comentarii:

Adriana on 17 ianuarie 2011 la 10:40 spunea...

mie in chrome nu imi merg linkurile de nicio culoare. multumesc

luthien on 17 ianuarie 2011 la 13:57 spunea...

nici mie nu imi emrge linkul :(

Anonim spunea...

http://www.super-parinti.com/t670-campanie-testare-scutece-refolosibile

incercati aici...merge?

Anonim spunea...

nu prea am incredere in aceste scutece

Anonim spunea...

De ce draga Anonim? Poti dezvolta?
Lore

Adriana on 19 ianuarie 2011 la 23:22 spunea...

da, mie imi merg linkurile. m-am prins sa sterg http din ele (altefl nu mergeau in chrome..)

Monis on 30 ianuarie 2011 la 14:23 spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Monis on 30 ianuarie 2011 la 14:24 spunea...

incercati asa: http://scutecele.blogspot.com/ ;)

Stefania on 7 februarie 2011 la 12:09 spunea...

Interesant blog !
Sunt o tanara scriitoare la inceput de drum , care are nevoie de putina promovare si publicitate !

Sunteti de acord sa ne promovam reciproc blogurile , prin bannare publicitare ?

Astept un mail la (doryanna_324@yahoo.com)si discutam mai multe .

Mult succes in continuare , si scuze pt eventualul deranj !

Anonim spunea...

ok , hai:))

GraphisAdv on 15 februarie 2011 la 20:53 spunea...

Si cum procedez cu spalatul? Le spel doar pe ele separat nu? Si le introduc in ceva anume – saci (gen acela de spalat sutiene etc)?

Luthelo on 15 februarie 2011 la 23:42 spunea...

scutecele clatite putin incat sa indeparteze fecalele in mare si pot depozita in saci speciali sau pur si simplu intr0o galeata cu capac(in care adaugam cate un pumn de bicarbonat).

Le spalam cu nuci de sapun si bicaarbonat clatite cu otet,

Unknown on 7 martie 2011 la 16:06 spunea...

Buna. Ma intereseaza si pe mine cum e cu scutecele astea. Inseamna ca trebuie sa-ti faci o ptovizie considerabila ca sa ai tot de schimb. Nu se spala doar insertul, sau acela nu este refolosibil. Nu le pot spalape loc..sau ma rog, seara? Cam cat poti lasa pe bebe in scutec, fetita mea are 1,2 ani? Respira pielea?, mai ales vara. Nu le fac ditamai poponetul?
Mai am intrebari, dar astept raspuns la astea intai

Andreea spunea...

Imi pare rau ca iti scriu aici, insa nu am destul timp acum sa dau un search adresei tale de e-mail. Am mai multe intrebari pe care doresc sa ti le pun. Daca nu te supara sau deranjeaza, te-as ruga sa-mi lasi adresa ta de e-mail sau sa imi scrii un mic e-mail pe adresa aiustia@yahoo.com

Iti multumesc de tot si scuza-ma ca postez mesajul aici.

Loredana on 10 iunie 2011 la 19:23 spunea...

noi nu am folosit pana acum niciodata, dar cred ca pentru tote exista un inceput.

Anonim spunea...

Nici mie nu imi mergea link-ul dar l-am luat pe cel din comentarii.
Mie mi se pare grozav sa poti incerca ceva diferit.
Cei sceptici nici macar nu incearca dar li se par "strugurii acri".
Bafta tuturor!

Papusa M on 10 noiembrie 2011 la 12:20 spunea...

Sunt ca pe vremea bunicilor, gen carpele care se spalau apoi se fierbeau. Chiar daca nu toti au incredere in asa ceva sunt mult mai bune decat bumbacul tratata cu zeci de pesticide care este in pampersi

Matilda on 10 noiembrie 2011 la 17:36 spunea...

Arata foarte dragalas scutecele astea. Sa ne spui cum ti se par dupa perioada de testare. Mai eco sunt cu siguranta, acum sa ne zici si cat de practice.

Trimiteți un comentariu

Au purtat vorba aici:

 
Create your own banner at mybannermaker.com!
Jovis – homemade beauty Create your own banner at mybannermaker.com!
ActivitatiCopii.ro

"Doar in brate!" Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino