Cautam alternative bio, ecologice, organice

Photobucket

vineri, 2 iulie 2010

Sapun Castillia + Le grand bleu


Cu pasii mari s-a apropiat ziua fetitei prietenei mele, prietena pe care nu am vazut-o niciodata si nici nu simt ca e nevoie. Caldura ei nu are bariere, e oricand acolo gata sa ma sprijine...la un tzzzar distanta sau chiar online de cele mai lulte ori. Micuta Tea cum ii place sa o alinte pe cea mica a implinit 2 ani acum doua zile si special pentru ea am turnat un sapun de Castillia, adica un sapun care contine 100% ulei de masline. Nu a iesit bine din forma si in urmatoarele zile am mai modelat cu mana...adica si mai multa dragoste...Fluturasul si Ciupercuta (ulei de samburi de struguri, masline si palmier + uleiuri esentiale pe mustata alese) au fost un experiment grozav. Eram curioasa cum se comporta albastru de metil si marea a fost surprinderea sa constat ca de la  un Kill Bill cum ma distram sa il alint initial caci imediat devenise un rosu intens in urmatoarele zile a devenit un violet turbat asa ca l-am rebotezat: DEEP PURPLE. Eram oarecum dezamagita,il vroiam albastru totusi si in final surpriza, dupa ce a scazut pH-ul sapunului sapunul meu cameleonar era exact cum imi doream "Le grand bleu"

La multi ani , draga nostra Teodora- Andreea! Felicitari Gonzonici pentru asa fetita superba! seamana pe fiica-mea


Nu merita ea toate sapunurile din lume?





6 comentarii:

Gonzonici spunea...

Iti multumesc din suflet, nu merit eu asa declaratii:-). Pupici

ralus on 3 iulie 2010 la 10:14 spunea...

cool. e pe lista. duamna, uleiurile esentiale de unde le procurati?

brishtara on 3 iulie 2010 la 11:32 spunea...

Intr-adevar Fares sunt naspa si am gasit in Deva de la Solaris care chiar sunt mai ok. Ai gasit Tea Tree pana la urma?

Amy on 3 iulie 2010 la 20:00 spunea...

Ia uite ce frumoase sunt sapunasele. felicitari Lore :)
La multi ani micuta Teodora si de la mine...asa mai cu intarziere.
Lore si eu tot de la Solaris iau uleiuri esentiale (am luat si ricin)...am si de la Fares vreo 2 (sau 3?) dar inca nu le-am incercat.
Te puuuup

Cristina on 5 iulie 2010 la 16:00 spunea...

sa va traiasca si sa va umple mereu casa si inimile de bucurie! Este absolut superba! iar sapunurile - mortale!!!

clara on 17 iulie 2010 la 01:37 spunea...

buna lore!
am avzut ca mi-ai lasat mesaj pe forum, eu am fost plecata in concediu si azi dimineata am citit mesajul, ultimile le-am trimis la alina in iasi. momentan am cu rozmarin!
numai bine!

Trimiteți un comentariu

Au purtat vorba aici:

 
Create your own banner at mybannermaker.com!
Jovis – homemade beauty Create your own banner at mybannermaker.com!
ActivitatiCopii.ro

"Doar in brate!" Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino