Cautam alternative bio, ecologice, organice

Photobucket

marți, 27 iulie 2010

3 lucruri care ma enerveaza in blogareala




Demult simteam nevoia sa scriu despre asta. Am descoperit blogosfera  acum vreun an si de atunci merg din blogului prietenilor in a prietenilor  prietenilor si citesc, ma amuz, plang, carcotesc, admir, ma mir, invat, comentez comentez comentez ca de aia e si camp de comentarii, nu?

1. Cel mai mult ma enerveaza cand intreb ceva si nu mi se raspunde. Si pana la urma asta ce e? Nu lipsa de respect? Adica daca tot mi se aproba un comentariu se presupune ca nu a fost deranjant sau si de ar fi fost desi m-am ferit cat am putut sa deranjez ma intreb: ce fel de gazda e accea care are un astfel de comportament? Cu atat mai mult cand gazda se ocupa si de marketing ca sa zic asa. Atat e de greu sa ii ajungi la nas? Adica pardon..are traffic, vinde bine…cine’s io sa imi permit sa deranjez pentru un’ X’. Sau nu are chef in acel moment sa vanda! Nu ati identifica un astfel de persoana cu vanzatoarele din vremea lui Raposatul care inca mai sterg vitrinele magazinelor si astazi si tot la fel de acre au ramas? Acele persoane care au impresia ca iti fac un serviciu daca te servesc de dupa tejghea. Bine e drept, e un serviciu reciproc care trebuie sa fie bazat pe respect si intelegere. DA!!! Respectul pentru om! Respectul pentru om! …Daca respectul pentru om este inradacinat in inima oamenilor , oamenii ar trebui sa sfarseasca prin a inradacina respectul in sistemul social, economic si mai aaaales politic care ar trebui sa consacre acest aspect. Pai nu?

Bun!

2. Un alt lucru care ma enerveaza e verificarea cuvintelor pentru protejarea de spam. O intrebare pentru cei care au ales aceasta optiune: ati primit multe spamuri? Ca eu nu am primit mai mult de 1 maxim 2 intr-un an. Noaptea cand ajung sa pun mana pe Pc caci atunci dorm copilasi si simt ca nu le fur din timpul lor, dupa ca sunt rupta in septe mai trebuie sa destortochez si cuvintele alea incalcite. Pfuuui!

3. Schimb de link

Asta ca aviz celor care practica acest lucru. Including me! E chiar nevoie sa cer un schimb de link? Adica vin, scriu vreo doua comenturi pe blogul tau, adaug blogul tau in lista mea…chiar trebuie sa cer express schimbul de link? Sau de banner? Caci mie una sincer mie destul de incomod sa fac asta. Asta bineinteles in conditiile in care ma citesc/ te citesc cu drag.Caci altfel e o pierdere de timp: stiti voi cum e vorba aia:  ratiunea scrie comentarii, extrage copacul din samburele lui, trecand din consecinta in consecinta pana cand in ziua cand, copacul uscandu-se ratiunea nu mai are nici o eficienta. Iti trebuie alt sambure. Eu nu am de irosit samburi.

Spuneti-mi ce va enerveaza in blogareala ca doar nu sunt eu singura cu capsa pusa azi, de ieri si maine…iar daca aveti deja o postare despre asta cu drag adaug un UPDATE cu linkul catre dvs.

Hapi blogariting !!

16 comentarii:

ralus on 27 iulie 2010 la 06:54 spunea...

Ai dreptate cu toate astea. eu as mai adauga "vizitatorii" care te iau la rost, atot stiutori si cu o parere deja formata, sau aroganta crasa
si articole copiate pur si simplu de nu stiu unde...

Dahnah on 27 iulie 2010 la 09:08 spunea...

1 si 2 agree.. la 3 nu inteleg, mai citesc maine ca mi-e somn acu :)
am sters si io aia cu introducerea cuvantului acum ceva vreme si e mult mai ok. Ma 'nerveaza cine nu pone comentariile, adica mai bine zis as prefera ca toti sa le puna, ca nu mai stiu unde si ce am scris, ca sa intru iar la fiecare post sa vad daca mi s-a raspuns in vreun fel.
ma gandesc ce ma oftica si iti mai scriu.
Eu n-am avut parte de comentarii rautacioase sau de genul...
Ah, ma mai deranjau unii care voiau practic sa isi promoveze magazinul lor virtual, se inscriau la tine pe blog, citeau pe sarite si faceau comentarii cam inutile (evident nu citeau mai nimic), asta doar ca sa le iei tu urma... sa te impresionezi de ei.

Mai ma gandesc si mai zis, pup!

adra_bell on 27 iulie 2010 la 10:16 spunea...

1 ma enerveaza si pe mine. In plus ma scot din sarite comentariile lasate din politete. Eu, daca nu am nimic de comentat, nu comentez.
Blogul de pe blogspot ajunsese mult prea sus in zelist, ca atare primeam tot felul de cereri de reclama "ne-ar ajuta o postare pe blogul dvs". Haida de! Si daca v-ar ajuta ce?am primit astfel de cereri inclusiv de la o firma care comercializa nu stiu ce panouri solare:O. Nici macar nu se uitau ce fel de profil are blogul, trimiteau la gramada.
Cred ca stiu la cine face aluzie Dahnah:D
eu nu agreez defel schimbul de linkuri, n-am inteles prea bine la ce te referi, nu am in blogroll decat bloguri pe care le citesc zilnic sau o data la 2-3 zile.
Ma mai enerveaza sa vad postari cu chestii d-alea care circula pe mail. Nu-mi plac premiile, adica gestul in sine e dragut, dar imaginilea alea sunt de prost gust. Majoritatea.

Camelcutza on 27 iulie 2010 la 11:35 spunea...

Buna. La primul punct ai dreptate, mai ales daca ai un comentariu in care ceri lamuriri. La cel de-al doilea, te cam contrazic. Eu nu am verificarea cuvintelor pt ca stiu ca deranjeaza, si sunt bombardata cu spam. Am zilnic cateva comentarii de genul "Beautiful blog, come see girls". La cel de-al treilea, depinde de om, multi nu au pe blog lista de bloguri, altii dau peste blogul tau, comenteaza acolo si il uita apoi. Se intampla:D

adelle on 27 iulie 2010 la 23:27 spunea...

Treaba cu raspunsul e ceva relativ. Poate omul nu a vazut intrebarea, poate are nevoie de timp pt a raspunde, poate e plecat etc. La mine de ex au fost ceva probleme si nu primeam atentionari de comentarii la articolele mai vechi.

Si pe mine ma streseaza schimburile de linkuri, premiile, lepsele si comentariile f rautacioase. Mai ma streseaza si blogurile unde nu poti comenta decat daca ai cont la blogspot sau Openid.

Butterfly on 28 iulie 2010 la 01:07 spunea...

Mi s-a intamplat de multe ori sa scriu un comentariu apoi sa inchid fereastra, fara sa ma uit daca s-a salvat si de fapt intrau literele acelea pt verificare...iti dai seama ca nu mai comentam inca o data...
Ma enerveaza si pe mine faza cu schimb de link, mai ales fazele alea in care imi cere sa pun un alt link, iar el imi pune link-ul pe un blog cu 2-3 postari pe care nu a mai pus demult ceva nou, in fine tot felul de smecherii sa iasa el bine si eu nu...

brishtara on 28 iulie 2010 la 03:56 spunea...

@Andra_ Bell cu zelistul nici acum nu m-am prins cum functioneaza...in afara de faptul ca ii gasesc pe cei care linkuiesc catre mine mai e de vreun ajutor? Cine stie Andra, poate ar trebui sa te gandesti serios si sa castigi un ban :P

Camelcutza...moderararea cometariilor ma scoate si mai tare din sarite, poate e justificat cum e in cazul tau, dar nu ii inteleg pe aceia care nu au curaj/chef/forta sa ii contracareze pe cei care sunt rautaciosi, aroganti, ironici...

La asta nu ma gandisem ca nu vede comentariile mai vechi. hm!~ Ce inseamna sa fi impulsiv asa ca mine :P

@butterfly, inainte de a face orice miscare dupa ce scriu ditamai carnatul de coment il copiez si abia apoi sau sent. si daca intervine ceva eu il am salvat si nu ramane decat sa il adaug cu paste :D

Unknown on 28 iulie 2010 la 22:09 spunea...

comentariile negative nesemnate, n-am avut rabdare sa citesc comenturile pana sa postez ceva, iaca m-am grabit :)

Unknown on 28 iulie 2010 la 22:15 spunea...

mai sus voiam sa zic ca ma temeam sa nu repet ceva ce s-a spus dar vad ca anonimii rautaciosi nu fusesera enumerati.

gratioasa on 30 iulie 2010 la 09:38 spunea...

nu prea am de insirat lucruri neplacute in blogareala, atata doar ca imi displace si mie gestul acela cand cineva bifeaza anonim (desi are cont google), arunca o rautate, dar ramane anonim doar pt ca nu-si aspuma cele spuse. daca mesajul e pozitiv, atunci mai slabe sanse sa fie o intentie aiurea dedesupt..:)
in rest, brish, scuza-mi dar nu pot fi de acord cu tine; faptul ca postezi linkul/ bannerul altcuiva in propriul blog n-ar trebui sa conditioneze pe acel cineva sa-ti intoarca gestul (se pesupune ca o faci pt ca iti place, doresti sa recomanzi, etc..), tot astfel cum n-ar trebui sa te astepti ca un comentariu de-al tau sa aiba musai raspuns (cand persoana respectiva iti aproba comentariul doar pt a-ti acorda dreptul la libera opinie, desi poate ca nu concorda cu tine, etc..)

gratioasa on 30 iulie 2010 la 09:39 spunea...

* asuma :)

Unknown on 30 iulie 2010 la 22:29 spunea...

Gratiela da, ala e modul ideal, sa nu astepti raspunsuri. Da o cautare scurta dupa SEO si vezi ca unii fac din blogging o afacere, vor pozitie in zelist si rank in google si schimbul de linkuri sau bannere ii ajuta in demersuri. Mai mult sau mai putin, toti ne-am lovit de ei la un moment dat, e ceva fortat in acest demers de popularizare si lore la asta se refere cred. Bine, mai sunt cei care nu se ocupa cu SEO "profesionist" dar asteapta totusi un raspuns de acest fel.

Mi se pare mult mai inaltator, daca vrei, sa iti gasesti linkul pe un blog fara sa fi cerut sau miscat un deget, e, cum spuneai tu, un semn de consideratie, dar chiar sunt oameni care nu gandesc la fel.

Luthelo on 30 iulie 2010 la 22:43 spunea...

In momentul in care isi afiseaza un anunt in care spun: sunt dispus sa fac un schimb de link si apoi isi da ochii peste cap..da! ma enerveaza

sau isi prezinta bannerul si cand ii ofer un schimb de banner ma ignora! Adica come on!

si atunci cand intreb:
ce as putea folosi in afara aluminiului la friptura si nu imi raspunde ..ma enerveaza

sau cand acel cineva vinde x si ma intereseaza ce ingrediente are in compozitie, repet compozitia nu cantitatile si nu imi raspunde..nu de alta dar poate fac urat la scortisoara..atunci imi ies din minti. Mai bine nu imi aproba comentariul! Pe bune!

Brishtara

adra_bell on 1 august 2010 la 07:59 spunea...

Zelistul nu e de niciun ajutor, nici macar nu popularitatea unui blog, ci cate alte bloguri au link spre acel blog. De unde si zapaceala asta cu schimbul de linkuri.

piaristii astia care vor reclama pe bloguri nu ofera nimic in schimb, nici macar o bomboana, daramite bani.
zoozie, ce-i aia SEO?

Unknown on 9 august 2010 la 23:50 spunea...

Adra_bell e acronnimul pentru search engine optimization, cu alte cuvinte stiinta de a aduce un site cat mai sus pe prima pagina in motorul de cautare, de a-l face cu alte cuvite vizibil. Sunt tot felul de instrumente care servesc acestui scop, unul ar fi si vizibilitatea prin linkuri puse pe alte situri, retele sociale, etc petru a creste si traficul pe situul respectiv. Cu cat un site e mai vizibil, cu atat e mai pasibil de a gazdui reclama.

Unele firme au nevoie ca siturile cae le promoveaza sa fie cat mai vizibile in cautarea anumitor cuvinte cheie si platesc pe cinva sa le optimizeze situl.

Unknown on 9 august 2010 la 23:52 spunea...

sscuzati omisiunile, fi-mea e geloasa de multe ori cand tastez iar acum imi cara suturi in mana cu care scriam, ea lafaindu-se unde se lafaieste ea de obicei :)

Trimiteți un comentariu

Au purtat vorba aici:

 
Create your own banner at mybannermaker.com!
Jovis – homemade beauty Create your own banner at mybannermaker.com!
ActivitatiCopii.ro

"Doar in brate!" Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino