Cautam alternative bio, ecologice, organice

Photobucket

sâmbătă, 8 mai 2010

Tu (ce si cum) porti?


Si din ciclul: fiecare poarta in ce poate, cu ce poate si-n ce poate:

Photobucket


Thea intr-o vizita a tinut catelusul doar in brate in jur de 2 ore.

Photobucket


Photobucket


Iar eu am revenit la prima mea dragoste, wrapul, caci nimic nu sustine mai bine greutatea...nu de alta, dar  ce ma fac daca mi se rup scobitorile. Superbisimul wrap e creat de Spur Natur Manufaktur(accesand linkul puteti vedea purtatotul si mai bine)...si daca tot ajungeti acolo nu uitati sa lasati un comentariu. Aveti sansa sa castigati un sling cu inele de vara si 2 sapunuri naturale Manufactura Lorelai. Succes!!!

Photobucket

Photobucket


Iar cand Lu se satura de brate, wrapuri, mei taiuri sau pouchuri, atunci incearca sa ne convinga ca nici ciubarul nu e de lepadat:

Photobucket
Photobucket

10 comentarii:

ralus on 8 mai 2010 la 09:05 spunea...

tare dulci!
mai ales copiii!:P
iar tu esti o slabanoaga si o tinerica si te invidiez:))

Ralu' on 8 mai 2010 la 20:35 spunea...

Huoooo, ce slabaaaa!
Si-acu revenind la lucrurile serioase :P: eu am inceput cu un wrap de la Didymos, l-am folosit de pe la 2 luni pana dupa un an jumate intr-o veselie. Si-acum mi-e drag, da' nu mai prea am cum sa-l folosesc. Apoi am folosit cate-un pic un pouch de la Diana insa pouch-ul nu cred ca e "my thing", asa ca acu' folosesc cu mandrie un mei-tai tot de la ea. Fain, comod si super placut si pentru Alla. De-acum doar in spate, ca-n fata nu mai pot, la 16 kg ma doboara daca o tin in fata. Da-i placut tare s-o simt cum se joaca cu parul meu sau cum se ascunde dupa mine si eu incerc s-o "prind" :)
La cat mai multi copii purtati!

Anonim spunea...

Lore! Ce falcutze are Theea ca imi vine sa o paaap! Si Luc e barbat maaaare!

Wrapul de la noi arata mai bine decat ma gandeam, iti multumesc din suflet si petnru link si pentru pozele astea splendide!

Azi, cu A. in wrap in fata am luat-o pe C. o portiune de drum in spate. Si stii ce m-a echilibrat! A fost chair fain...

Ti pup, ®

brishtara on 9 mai 2010 la 00:10 spunea...

Mda fetelor, cu mandrie va anunt ca eu sunt una din alea care mananca orice tampenie la orice ora (si arata ca o adevarata fotomodeala) - exceptand nanaul...ala strica tot :)). De fapt de aia si port copilul, pentru a avea dupa ce ascunde ditamai..si de fapt de aia alaptez...ca sa nu ma ingras...si dorm cu copilul din comoditate :))

@Alla:
De ce nu ti-a placut atat de mult pouchul?
Mei taiul de la Diana are sau nu bretele vatelinate?

@Spur, arata cum arata in poze, dar in realitate e si mai si. Spuneai ca ar fi aratat mai fain nedesenat, insa oricum nu se vad caci sunt sub nod. Dar e placut sa stim ca mai avem cu noi o fetita si niste pasi care ne poarta cand in colo cand in coace. Acum cu Lu mai mare am prins curaj sa il leg pe lu in spate. Filmuletele de la tine sunt foarte explicite iar el in timp ce asteapta sa il leg sta asa de cumintel. De buna seama ca ii place smecherutului. E asa fain cum se uita peste umarul meu. In wrap reusesc sa il ridic mai sus decat cu meiul.

Ralu' on 9 mai 2010 la 09:18 spunea...

Nu stiu de ce n-a fost ok cu pouchul, poate din cauza ca-s io obsedata sa controlez totul macar cate putin, ori acolo n-aveam ce regla :)). La wrap si mei pot sa le leg cum imi vine. A, in plus cu pouchul duceam greutatea pe un umar doar, ceea ce la kg Allei se cam simtea. Cred ca de fapt asta a fost motivul pentru care nu l-am gasit atat de comod. Am incercat sa-l folosesc pe distante mici, insa tot ma durea umarul. Mei-ul n-are bretele vatelinate (din cate ma pricep eu :D), cred ca sunt doar duble si-atat, de ce?

brishtara on 9 mai 2010 la 22:39 spunea...

Pentru ca nu stiu sigur cum a hotarat sa le faca pana la urma Diana. Intial spusese ca bretelele nevatelinate ar fi mai bune. Eu am si si, dar cele nevatlinate oricat de late erau tot ma deranjau Adica sa cari 12 kg timp de 1 ora se simte. Dupa ce l-am primit pe cel cu bretele vatelinate lucrurile s-au schimbat. Nu ma mai deranja nici subsoara, nici umerii...ba chiar Spur a fost destul de inspirata sa imi trimita un scai(sky- cum naiba ii zice de fapt?!) prin care reuseam sa prind bretelele intre ele in timp ce il purtam pe Adorabil in spate. Ajuta foarte mult si puntea reglabila(daca in jurul varstei de 1 an intorceam puntea, acum il port normal si ajunge frumos de la subgenuche la subgenunche). Forma este de asemenea cu adevarat ergonomica.

Cat despre pouch te intrebasem caci mai sunt oameni care si-au luat sau confectionat acasa pouchuri. Daca nu e perfect pe tine atunci risti sa simti greutatea copilului mai repede. Primisem unul mare si stateam incordata...asa ca nu era deloc comod. Noroc ca stiam cum e cu unul bun, altfel mi-as fi facut o parere proasta despre el.... La plimbari Lucas nu mai sta asa de mult in brate: adica sta vreo 10 minute pana isi odihneste picioarele si apoi vrea din nou jos apoiiar sus iar jos. De aia imi place de el. Nu tot stau sa aranjaz la inele si material sub fund ca in cateva minute sa vrea jos si peste alte 5 sa o iau de la capat. Ocupa putin loc in geanta.

Apropo Ralu'...ma ajuti cu o pozitie de wrap pentru un sugar de 1 an jumate? AM gasit una dar nu imi place cum vine materialul peste picioare. pare sa il deranjeze. Una asa: mura'n gura...preferabil filmulet.

A inceput sa ii placa si in carucior. Asa plimbarile noastre sunt si mai lungi. Cateodata vor amandoi : 21 kile Thea+ 12 kile Lucas+ 7kile(minim)carucioru= 40de kile....Aproape un sac de ciment. Chiar si de impins e greu(mai am nevoie de sala?) =))

Anonim spunea...

Daaaaaaaa, D. sustinea sus si tare ca bretelele nevatelinate ar fi cele mai bune (asta ca si contra la faptul ca dupa experienta mea cu nevatelinate am trecut imediat pe bretele matlasate si nici nu mai fac altfel!). Acuma a trecut se pare si ea pe vatelinate, noah..*lol*

La fel si cu gluga mei taiului. Prima oara sus si tare ca gluga e sucks, amu face cu glugi. Ce sa faci daca se vinde *lol*

Io zic Lore, pofta vine numai mancand...

brishtara on 10 mai 2010 la 16:48 spunea...

Feed-back-urile poate au ajutat-o. E bine cand discutiile ajung sa fie constructive si se pare ca cele de pe p.com au fost pana la urma.

Cat desspre gluga eu nu am avut nevoie sa o folosesc pana acum.Pentru ca Lu deja era mai mare si nu a mai fost nevoie sa ii sustina capul.

Ai uitat de slingurile din material de wrap :D Ce idee buna, nu?

Anonim spunea...

Daaaaaaa, verba volans. :D)

brishtara on 10 mai 2010 la 21:49 spunea...

scripta manent!

Trimiteți un comentariu

Au purtat vorba aici:

 
Create your own banner at mybannermaker.com!
Jovis – homemade beauty Create your own banner at mybannermaker.com!
ActivitatiCopii.ro

"Doar in brate!" Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino